kallegoeswritning

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Kalle Larsson - 18 november 2010 23:14

Är hel besatt utav denna låt, kan inte sluta lyssna på den bara för att jag såg filmen med samma namn :) Lyssna och njut!



Av Kalle Larsson - 18 november 2010 22:52

Blev lite tokigt i eftermiddags när jag skulle skrivit blogg, när jag väl hade börjat på att bli klar så blev de nå problem med internet. Snacka om att man blev skapligt irriterad! Jag tänkte skriva lite innan jag skulle ta bussen till Örebro, men sen när internet började på att bli bra igen, så blev det lite tight med tid att skriva för att jag skulle hinna med bussen. Så jag får skriva nu istället.

Som rubriken lyder så var jag inne i Örebro med grannen för att ha kollat på himlen är oskyldigt blå. Den var rätt okej, typisk svensk film. Den hade sina bra och dåliga sidor. Jag tyckte Bill Skarsgård var bättre i denna film än vad han är i I rymden finns det inga känslor.

Så nu är man hemma igen och sitter här och tar det lugnt. Ska snart gå och sussa. Har lite sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän klockan 13 på W4U till klockan 17. Sen så blir det att vara med Wera på kvällen eftersom hon är ensam hemma hela helgen så ville hon så gärna ha lite sällskap. Vi ska nog shaka loss till pokerface igen, jag hoppas det, för det var ju så kul och man fick sig ena riktiga skrattanfall.


  


En rätt okej svensk sommarfilm med Bill Skarsgård och Peter Dalle. Björn Kjellman, Amanda Ooms och Erik Johansson var med också som är rätt så kända ansikten.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards