kallegoeswritning

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Kalle Larsson - 24 november 2010 21:24

Imorgon på W4U så ska man ha en presentation om sig själv och jag har panik över vad jag kommer att säga. Kommer inte på någonting alls. Det värsta är att det ska vara 5 minuter långt, men egentligen så skulle de ha vart 10. Men så snäll som coachen var så blev det 5 minuter istället. Men vad är det jag säga? Hej, jag heter Kalle Larsson och är 21 år gammal och bor i Guldsmedshyttan! Och sen vad man har gått för utbildning och sedan fritidsintressen, vad ska man ta med mer då? Ingen aning. Skulle gärna vilja få förslag på vad man skulle ta med. Skulle vara glad över det. För det här är inte lätt tycker jag. För vad kan jag säga om mig själv som ska vara i 5 minuter? Säg det!

Ska väl ta och fundera ut det nu. Vi får väl se vad som pluppar upp för nått. Ha det gott alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 24 november 2010 07:25

Snart ska man gå till bussen för att åka till stan för att ta tag i träningen. Det var en och halv vecka sedan jag var och tränade sist. Inte så bra. Men nu äntligen så ska det bli ändring på det. Det ska jag se till att det blir.

Sen blir det som vanligt klockan 13 så blir det W4U, får se vad det blir och hitta på idag då. Ska bli spännande faktiskt.

Nu ska jag äta frukost innan man far in mot staden. Ha det gott och ta hand om er alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards