kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Kalle Larsson - 23 november 2010 18:30

Idag har det känns som att man inte orkar göra någonting. Det har varit grått och trist och att det inte kan bli lite ljust och soligt snart. Det skulle vara bättre faktiskt. Nu pratar jag med en på msn som bor i Norrköping och säger att det är klass 2 varning där. Det både blåser och snöar som bara den. Men när jag kollar ut just nu så ser jag inte en enda snöflinga som fallar från skyn och inte ser jag på träden att det blåser heller. Men det kommer väl hit så småningom. Imorgon så ligger det säkerligen hur mycket snö som helst på marken. Det visar sig tills man ska gå ut imorgon. Det finns ingenting man kan göra.


Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på. Ska kolla om det finns någe bra på teven idag, annars så blir det nog att sitta här vid datorn och skriva novellen som jag håller på med.

Ha det bra allesammans och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 23 november 2010 16:11

Just nu sitter jag och tar det lugnt medans jag skriver här och kollar samtidigt på teve. Det är glee som är på teven just nu. Jag följde det programmet förut och det är ett väldigt bra program. Ni som inte vet vad det är för program kan jag berätta att det handlar om ett gäng skolungdomar på high school som är med i en dans/sjung grupp som de kallar för glee då. Grunden till att de satt upp den här gruppen är att de vill turnera runt i landet och tävla mot andra delstater för att vinna den årliga dans/sjung tävlingen. Kan vara rätt så kul att kolla på faktiskt. Det är rätt underhållande.


  

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards