kallegoeswritning

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Kalle Larsson - 20 november 2010 23:10

Nyss tyckte jag att det var morgon. Men nu är klocka strax efter 23 och snart dags för läggdags. Första ska jag sitta och kolla efter lite ny musik och se vad som bjuds. Det blir ett sant nöje att kolla efter.

Ha det gott alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 20 november 2010 19:48

      Då har man kommit hem från att man har varit till Arboga med Sami. Sen så åkte vi till Lindesberg för att käka på kebabhuset och idag blev det kebabtallrik för min del och superkebabpizza för Samis del. Det var riktigt gott faktiskt. Så nu inväntar jag på att så mycket bättre börjar om några minuter. Idag är det Christer Sandelins dag. Det kan bli intressant att se.


  


ÖoB var de ställe som Sami skulle möta upp den här kille som Sami skulle köpa sin obejktiv.



Sami håller på med sin kamera :)


  


Sen blev det kebabhuset och dags för lite sallad innan maten.



Min kebabtallrik :)



Av Kalle Larsson - 20 november 2010 11:30

Just nu sitter vid datorn och diggar till Volbeats heaven nor Hell. Senare idag så blir det att bege sig på roadtrip till Arboga med Sami. För det var något obejktiv till hans kamera som han skulle köpa av någon person där borta. Medan jag väntar på att bli inskjutsad till Lindesberg så blir det att skriva lite på en novell som min coach ska få läsa.


Ha det gott allesammans och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 20 november 2010 00:16

Men ändå så är jag så förbannat trött! Det var nog allt dansande och annat spelande som gjorde en trött hos Wera när jag var där. Det verkar vara rena rama sömnpillret, kanske är ett hett tips om man inte kan sova på natten, då kan man gå upp och köra några dansteg. Idag så körde vi lite Rihanna danser och just dance med Lady Gaga. Haha, vi körde hard på just dance. Fy farao vad svårt det var att dansa till den låten, var helt omöjligt. Men det var inte så himla konstigt heller.

Snart så ska man väl dra och lägga sig. Det skulle inte sitta helt fel. Men ha det gott allesammans och ta hand om er så höres vi.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards