kallegoeswritning

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Kalle Larsson - 13 november 2010 19:39

Ikväll blir det filmtajm med Sami. Ska dra upp till honom snart. Så vi får väl se vad det blir för film att se. Har inga förslag själv över filmer att vilja se, så det kvittar egentligen. Med det så har vi köpt lösgodis. Mycket gott. Har inte ätit lösgodis på hur länge som helst.

Ha det bra alla så höres vi senare och ta hand om er alla.

Av Kalle Larsson - 13 november 2010 15:35

Något som var lite... Jag vet inte vad jag ska säga, men. Jag drömde som så att jag tog studenten igen och att jag sedan fick en iphone med vit skal i studentpresent. Jag blev så sprudlande glad av att få den, så att drömmen kändes så verkligt. Jag minns från drömmen att jag inte brydde mig om något annat än den där telefonen eftersom jag helst skulle vilja ha en sådan. Jag höll på att pilla med den där iphonen och det var det som var så verkligt med, för det skulle inte förvåna mig att jag låg i sängen medan jag drömde om det där att jag hade ena handen i luften och med den andra pekade som att jag hade en iphone i handen på riktigt. Det kändes som det, hehe. Skit skumt asså.


  

Av Kalle Larsson - 13 november 2010 14:36

Just nu håller jag på äta mat som jag nyss gjorde. Det blev tonfisksås med pesto och oliver. Det är så himla gott. Och med det så kollar jag på repriser på välkommen åter som är så himla bra. Kan inte sluta att skratta. Om ni inte har något för er på onsdagskväller vid 21:30 så tycker jag att ni kan ta och se på det, lovar att ni kommer få skratt så det heter duga.



 



Välkommen åter, en av de bästa programmen på tv just nu.



  


Pasta med tonfisksås, yummie"

Av Kalle Larsson - 13 november 2010 11:32

Nu har jag lite P!nk mania här. Lyssnade på hennes 3 nya låtar igår på spotify för att hon har släppt en greatest hits... So far!!! - skiva. Då de 3 låtarna som var sist va nya låtar. De var sjukt bra tyckte jag. Hittade dessa på youtube, om ni inte råkar ha spotify så kan ni lyssna på de här om ni nu så vill det. Lyssna och tyck till!





Av Kalle Larsson - 13 november 2010 10:35

Just nu sitter jag och äter frukost samtidigt som jag sitter och skriver här. Idag hade jag och Sami tänkt kolla på lite film. Det blev ingen igår, blev alldeles trött och sen blev jag så lack på min dator för att internet och msn började krångla så in i helsike. Men nu så verkar det gå mycket bättre faktiskt. Hoppas det i fortsättningen.

Annars idag så blir det nog lugnt fram till filmtittandet. Ska väl studera pärmen jag fick igår om olika saker man kan skriva om.


    


Det blev äggmackor som jag bara älskar att äta till frukost :)




Sen havregryns gröt är ett måste.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards