kallegoeswritning

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Kalle Larsson - 16 november 2010 22:37

Dags att gå och lägga sig då innan jag dunkar huvudet på tangenterna snart. Det är väl bäst det. Även om man inte ska upp väldigt tidigt imorgon, tandläkaren är vid 11:30, men är man så himla trött så är det ingen tvivel om att man ska lägga sig.

Men god natt alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 16 november 2010 21:06

Sa lite fel angående Anna Ankas träningsprogram om att det var någon som hade ätit godis och nå annat varje dag i 9 års tid. Det var inte där det var. Det var något annat träningsprogram det var så. Men man kan ha fel ibland, det är lätt hänt. Så är det. Idag var istället en kille som var väldigt svag för snabbmat. Så han 40 kg fett på kroppen. Inte så speciellt trevligt kanske.

Är lite otaggad inför morgondagen, då det är dags för min del att bege mig till tandläkaren i Örebro. Inte så kul alla gånger, men det är ju ett måste.

Nu ska jag surfa runt lite på internet tills det är dags att lägga sig. Ha det gott och ta hand om er allihopa.

Av Kalle Larsson - 16 november 2010 18:47

öhh, vad mätt jag är!! Nyss åt jag korvstroganoff med fullkornspasta. Den där fullkornspastan gör en mätt på en gång nästan (vilket är ju kanon förstås). Så nu tar jag det lugnt tills I form med Anna Anka börjar. Ska bli intressant att kolla på det för det var någonting med att det var någon man som hade ätit godis och någonting varje dag i 9 års tid. Det var något sådant knepigt. Men fatta vad sjukt egentligen! Äta godis varje dag i nästan 10 års tid?! Visst godis är ju gott, det är det. Men att det skulle vara så gott som att man skulle äta det varje dag i 9 år är väl lite väl och ta i? Aldrig i hela mitt liv att jag själv skulle ta insiativ till att tillåta mig att äta så! Tänk vilja följder det kommer att komma förutom en hög övervikt. Diabetes, tandproblem, minskad livslängd osv. Hur kan man göra så mot sig själv? Och mot andra framför allt! Så egoistisk får man ändå inte vara. Så det ska bli intressant att se iaf och se hur det kommer att gå. Jag skulle gärna vilja veta hur gammal hans insida är, den är väl en bra bit över 80 säkerligen om inte mer till och med.


    


Detta blev dagens middag: Korvstroganoff med fullkornspasta :)



Nu är det bara att klockan ska bli 20 då man ska se på I form med Anna Anka.

Av Kalle Larsson - 16 november 2010 16:19

Jag lyssnar just nu på Rihannas nya skiva loud på spotify och jag har bara lyssnat på några stycken och de som jag har lyssnat på är bra. Speciellt S&M och Man down. Sen får vi inte glömma only girl (in the world), Och sen fanns det den här låten som hon gör med Eminem Love the way your lie fast det stod efter titeln i parantes part 2. Men det går inte att lyssna på den pga att artisten har valt den låten att det inte går att spela för just spotify. Fattar inte varför, konstigt system. Varför göra en låt ospelbar i en skiva liksom? Helt onödigt. Det kanske är ett sätt att man ska köpa skivan för att få lyssna på den hur den kommer att låta. Men men, det är bara en låt, så man överlever ju faktiskt.


  

Av Kalle Larsson - 16 november 2010 07:30

Just nu sitter jag och äter frukost och väntar på att få gå iväg till bussen. Det är om ca 10 minuter. Börjar om en timme på W4U. Ska väl fortsätta att skriva där idag hoppas jag. Det ska nog inte vara några problem tror jag inte.

Ha det gott allesammans och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards