kallegoeswritning

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Kalle Larsson - 11 november 2010 19:22

Kan inte fatta att jag har skrivit så mång inlägg här på bloggplatsen. Förstår ni nu varför jag tycker det är så kul med att skriva? Det är ju en så himla skön känsla att få ur sig allt som man har inombords och få det ner på antingen papper eller i någon blogg som denna. Helt galet kul. Och jag kommer aldrig sluta skriva lika mycket, jag hoppas att jag kommer att skriva mer om det vore så. Tycker det är så kul att se på statistiken och se hur många det är som har läst min blogg, för det verkar bara öka och öka sakta men säkert. Tack alla som läser, det skulle kännas urtråkigt om det inte var någon som läste bloggen (som är vitsen med att ha blogg är att den ska läsas).

Men jag skulle gärna vilja veta vad ni läsare tycker jag kan förbättra, vad ni skulle förvänta er mer utav mig, för man blir ju ingen bättre "bloggare" om man inte tar in sig en del av vad läsarna tycker och tänker om det som skrivs.

Hoppas att ni kommer på något och det skulle vara kul och veta. Ha det gott och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 11 november 2010 08:02

Snart bär det till stan för W4U. Känns rätt bra att vara där. Som coachen sa igår när vi hade fikapaus, man känner sig på något sätt tvingad att göra saker när man är där, än om man skulle vara hemma. Det kan jag faktiskt hålla med om. Om man nu skulle sitta hemma och söka jobb, så blir det lätt hänt att man gör andra saker först och sen kommer jobbsökningen. Eller om man söker jobb samtidigt som man gör något annat så att det tar dubbelt så lång tid än vad det egentligen skulle kunna göra i vanliga fall. Så när man är där på W4U, så är det ständigt att man letar på jobb och samtidigt så får man råd om saker och ting på plats. Det är verkligen ett stort plus. Men visst kan det kännas lite långtråkigt att sitta länge och ständigt söka jobb om det inte finns så mycket utbud, men det är bara att ta en dag i taget, för de lägger ju ut nya jobb varje dag. Nytt, nytt, nytt. Hela dagarna. Det är bara bra.

Nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan åka till stan. Ha det gott allesammans och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards