kallegoeswritning

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Kalle Larsson - 15 november 2010 21:33

Just nu sitter och jag och kollar på våra vänners liv medan jag väntar på att äggen ska kokas färdigt. Det är endast bara några minuter kvar nu. Har varit hos grannen en stund nu på kvällskvisten efter att jag åkt hem från stan. Innan jag åkte hem idag med bussen, så var jag vid bokia en sväng. Då gick jag förbi twilight-böckerna och jag kände att jag inte kunde motstå att köpa de 2 första böckerna (med omslag ifrån filmerna). Det var inga tvivel. Får köpa den 3:e boken vid ett senare tillfälle.

Ska ta och kolla vidare nu. Ha det gott och ta hand om er.


  


Ett måste i samlingen enligt min mening, både i bokform och i film :)

Av Kalle Larsson - 15 november 2010 13:21

Nu är man på plats på W4U och nu ska jag ta och skriva lite. Min coach pushar på mig som bara den här att jag ska skriva som en galning. Skönt att man får sig lite pushning, det är sånt man vill ha om man gillar något som man brinnar för. Känns så skönt med det här, skönare än vad jag trodde att det skulle vara. Först trodde jag att det skulle vara hur mycket folk som helst och att coachen skulle vara en småsurig som ska komma och träta på en hur man gör när man söker jobb. Men nu så söker jag bara inte jobb, utan får skriva också. Det var det sista jag tänkte på att jag skulle göra. Helt fantastiskt är det iaf.

Men nu ska jag ta och sätta igång. Ha det gott alla och ta hand om er så häres vi.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards