kallegoeswritning

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Kalle Larsson - 19 november 2010 10:48

Äntligen hittade jag den låt med volbeat när jag hörde den på Najz Prajz i Onsdag när jag var i Örebro. Fastnade för den direkt :)


Av Kalle Larsson - 19 november 2010 10:10

Tänk om det ändå kunde vara så. Det skulle inte sitta helt fel. Men det är sjukt skönt iaf att det är fredag och äntligen snart helg. Snart kommer syrran hit en sväng. Sen så ska vi åka ned till farmor och hälsa på. Eftersom jag börjar på W4U klockan 13 idag så blir det att åka med syrran till när hon är klar i Hyttan.

Sen ikväll blir det att vara med Wera som jag möjligtvis skrev igår. Vi kommer att köra kinect och kolla på film bland annat. Så det ska bli jätte kul.

Hoppas att ni får en lika trevlig fredag idag. Ha det gott och ta hand om er alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards