kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Kalle Larsson - 21 november 2010 23:05

Precis nyss så slutade beck på tv4. Nu så sitter jag och kollar lite på veckans kanin, har sett det någon gång förut. Men fattar inte riktigt vad det handlar om. Det verkar vara någonting om att man ska skicka en kanin och stalka en person. Lite skumt verkar det iaf. Om det inte finns något annat så kan man ju kolla på det. 

Ska väl kolla en stund till, det blev precis reklam, sen så ska man nog gå och lägga sig. Ha det gott alla och ta hand om er.


  


Tarzan ville också vara med och kolla på teve, hehe :)

Av Kalle Larsson - 21 november 2010 20:44

Jag tycker att denna dag har gått så himla snabbt så man inte hinner reflektera vad som har hänt. Men det är nog det att det blir så mörkt så tidigt om dagarna nu som gör det. Det gör ju ingenting ändå.

Just nu så sitter jag och väntar på att beck ska börja. Det är den japanska shungamålningen som jag hade för mig att den skulle gå förra veckan, men så var det inte. Ska nu fixa lite kvällsmacka innan det börjar.

Ha det bra och ta hand om er alla.

  


Av Kalle Larsson - 21 november 2010 12:48

Jag kan aldrig få nog av att se blåsningenChristine Meltzer som var en av de bästa blåsningarnakända personligheter för 2010 upplaga av blåsningen.



Del ett!



Del två!

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards