kallegoeswritning

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Kalle Larsson - 12 november 2010 18:49

Idag precis innan vi slutade för dagen på W4U så fick vi göra något test att göra och sen när vi väl var klara med det så diskuterade vi de om hur vi kom fram till det osv. Det var ganska intressant. Men det mest intressantaste, och glädjande, var att vid slutet så fick jag låna en pärm om hur kan kan skriva artiklar, berättelser och noveller. Varför jag fick den var tack vare en annan deltagare sa, när vi kom in på en annan diskussion utanför det här testet vi gjorde, att jag var intresserad utav att skriva och gå någon skrivarkurs som utvecklar mitt skrivande. Och sen tyckte den här coachen på W4U tyckte att jag skrev så himla bra CV när ho fick läsa det idag. Då när vi satt och pratade när vi höll på med testet, så sa hon att hon hade någonting till mig. Då kom hon med en stor, tjock pärm till mig där jag kunde ha nytta för om jag ville skriva någonting. Jag blev så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag tror coachen såg det på mig faktiskt. Så nu ikväll blir det nog att kolla igenom pärmen och se vad man kan hitta på och skriva.


 



Så det finns 15 olika slags sektioner i pärmen som man kan skriva om! Då har jag lite att göra.


  


Och sen köpte jag marabous nya vinter vit som jag ska prova ikväll. Den ser ganska god ut. Gillar vit choklad.

Av Kalle Larsson - 12 november 2010 07:08

Tänk att det är äntligen fredag och snart helg. Gud så skönt, imorgon och på söndag får man sova lite längre än vad man har gjort under veckan. Idag så tänkte jag strunta i att gå och träna (man måste tänka på att vila också emellan åt). idag så hade jag tänkt att käka en pizza till lunch för det var ju ett tag sedan man var och åt pizza alltså. Tror det blir det gamla vanliga stället Kebabhuset. Så vi får väl se vad det blir idag.

Annars ikväll så vet jag inte vad man ska hitta på, det blir väl någon film antar jag. Det brukar ju bli så.

Nu blir det frulle och sen åka in mot stan. Ha det gott och ta hand om er alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards