kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Är så glad så det inte är klokt!

Av Kalle Larsson - 12 november 2010 18:49

Idag precis innan vi slutade för dagen på W4U så fick vi göra något test att göra och sen när vi väl var klara med det så diskuterade vi de om hur vi kom fram till det osv. Det var ganska intressant. Men det mest intressantaste, och glädjande, var att vid slutet så fick jag låna en pärm om hur kan kan skriva artiklar, berättelser och noveller. Varför jag fick den var tack vare en annan deltagare sa, när vi kom in på en annan diskussion utanför det här testet vi gjorde, att jag var intresserad utav att skriva och gå någon skrivarkurs som utvecklar mitt skrivande. Och sen tyckte den här coachen på W4U tyckte att jag skrev så himla bra CV när ho fick läsa det idag. Då när vi satt och pratade när vi höll på med testet, så sa hon att hon hade någonting till mig. Då kom hon med en stor, tjock pärm till mig där jag kunde ha nytta för om jag ville skriva någonting. Jag blev så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag tror coachen såg det på mig faktiskt. Så nu ikväll blir det nog att kolla igenom pärmen och se vad man kan hitta på och skriva.


 



Så det finns 15 olika slags sektioner i pärmen som man kan skriva om! Då har jag lite att göra.


  


Och sen köpte jag marabous nya vinter vit som jag ska prova ikväll. Den ser ganska god ut. Gillar vit choklad.

 
 
Bruuuuuce

Bruuuuuce

12 november 2010 22:44

Spara det onyttiga till våran filmkväll imorgon :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

 
Brizen

Brizen

13 november 2010 00:04

Lät skoj, läste detta tidigare och oj vad jag skrattade här :-) (för att du lät så glad)
Intressant bok om olika sätt att skriva också.

Aldrig smakat den chokladen du visade..

Ha det så nice!

http://brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

13 november 2010 10:35

Okej :)
Ja, det ska bli sjukt skoj att studera den närmare :)

Det borde du göra, den var super duper god :)

Trevlig lördag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards