kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Att väder kan göra så mycket!

Av Kalle Larsson - 23 november 2010 18:30

Idag har det känns som att man inte orkar göra någonting. Det har varit grått och trist och att det inte kan bli lite ljust och soligt snart. Det skulle vara bättre faktiskt. Nu pratar jag med en på msn som bor i Norrköping och säger att det är klass 2 varning där. Det både blåser och snöar som bara den. Men när jag kollar ut just nu så ser jag inte en enda snöflinga som fallar från skyn och inte ser jag på träden att det blåser heller. Men det kommer väl hit så småningom. Imorgon så ligger det säkerligen hur mycket snö som helst på marken. Det visar sig tills man ska gå ut imorgon. Det finns ingenting man kan göra.


Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på. Ska kolla om det finns någe bra på teven idag, annars så blir det nog att sitta här vid datorn och skriva novellen som jag håller på med.

Ha det bra allesammans och ta hand om er.

 
 
Bruce

Bruce

23 november 2010 19:12

mm vädret påverkar mycket :) dock så blev de att pallra sig upp och fota imorse :) blev de ingen träning idag ? tänkte på att du skrev att du inte gjort nåt :) Kommer de nå bra ikväll då?

Läs min jakt efter fåglar i skogen :)
www.ipadblogg.wordpress.com

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

23 november 2010 19:23

Japp, det gör det :) Såg det på din blogg för en liten stund sedan :) Nej, det blev inge träning idag :( Men det får det bli imorgon innan w4u :)

 
"B"

"B"

23 november 2010 19:28

Blir nästan lite komiskt, så sällan man ser/hör dig klaga något här inne :)(fullt normalt)
Du och kompisen får muntra upp er med tjejsnack hih..:-)
Får vi andra läsa novellen sedan då?

Här stormar det ute men har bara kommit lite snö.
Själv har jag haft en pyssel dag som fortsätter.

Ha det bra,
kram*

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

23 november 2010 19:47

Ja, det kan lätt hända när något så segt och trist som väder är när det är grått och tråkigt ute :)
kanske det, det vore väl någon ide att lägga ut den här kanske :) Varför inte? Bra idé, du är så klok :)

Okej Okej, då kommer det väl hit i natt kanske... Eller jag vet inte :)
Skönt för dig, hoppas att det går bra då :)

Detsamma
Kram :)

 
"B"

"B"

23 november 2010 20:19

Precis, lätt att det kan bli så.
Ibland tycker jag oväder är mysväder också.

Klok, jag, hehe ;)(tack dsamma)
Klart du ska lägga in den:D kan vara bra med några andras synpunkter och så kanske du känner ändå lite större press att prestera.

Ja inatt kommer nog stormen ditåt;)moaha;)
(skämtar)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards