kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Måndag!

Av Kalle Larsson - 10 januari 2011 23:01

Då är det måndag och en ny veckan. Snart är denna måndag slut och det känns ju helt förjäkligt. Det känns som att tiden går alldeles för snabbt. Om måndagar går snabbt över, så är tiden alldeles för snabbt.

Idag så kändes det som att dagen gick som en smäck. Gick upp vid 9 tiden och åt frukost. Åkte sedan med 10:45 bussen till stan för att få lite papper iskrivna av min coach. Sedan tog hon och jag sällskap till arbetsförmedlingen där jag skulle lämna papprena och coachen skulle på möte.
Efter det så bar det av till nautilus och träna lite innan praktik. Jag gick även till lidl för att köpa mig lite frukt till kvällen när vi hade lite rast. Jag köpte ett gäng med päron.

Det var lite roligt, för jag hade lagt alla mina päron i ett kylskåp där man brukar lägga matlådor och sånt när man ska äta och lite annat. Det var så här när jag skulle ta fram alla päronen och skulle ta 2 av de och äta, så kollade en av personalen konstigt åt mitt håll och ser att jag hade en radda full med päron precis som att jag skulle trycka i mig alla päronen direkt. Hon sa och sen kollade på en annan personal "Oj, kolla, Carl är hungrig idag" och sedan skrattade hon. Det var en rolig min hon fick när hon fick syn på alla päronen som jag tog fram, precis som att jag skulle äta allt på en gång.

Men nu så sitter jag här och klockan är över 23. Jag borde ligga och sova vid det här laget, för att jag ska praktisera dag imorgon. Så då borde jag vara tillräckligt pigg tills imorgon.

Ni får ha det så gott och ta hand om er. Sköt om er.

 
 
Elisa

Elisa

10 januari 2011 23:49

*ASG* ja det var en rolig story angående päronen :D ser hela scenariot framför mig.

Oj din dag tycks ha varit fullspäckad från morgonen till kväll. Men du har hunnit en hel del viktigt och tränat också :o hurtiga du ;)
Heja heja!

Kramisar min vän:)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

11 januari 2011 21:24

Hahaha ja, för jag tänkte "vad tusan säger du" till den här personalen :)

Ja, det har varit fullt upp faktiskt :) Tack så hjärtligt :)

Kramisar min vän :)

 
Elisa

Elisa

11 januari 2011 23:03

Haha ja den var så kul att jag började skratta åt den nu igen :D
Så de kallar dig Carl där, låter typ kungligt hih:)

Kramis finingen :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

12 januari 2011 11:03

Hehe, det kan bli så där :)
Japp, de gör de :) Och inte nog med det. Jag heter ju Gustav i mellanamn, så det blir Carl Gustav och hur kungligt låter inte det ? :P

Kramisar ängeln :)

 
Elisa

Elisa

12 januari 2011 12:23

Haha kul:) det namnet passar dig :D

Kram på dig själv fina:)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

12 januari 2011 22:56

Jasså, det tycker du? :P Ja, själv vet jag inte riktigt om jag ska hålla med :) Men jag tackar för att du gillar namnet :) Du är så snäll och go :)

Kramar tillbaka goa du :)

 
Elisa

Elisa

13 januari 2011 01:56

Jaa för att du är så fin :) Hihi okej.
Tack dsm :)

Kram goa :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

13 januari 2011 17:01

Du är mycket finare :)

Kram ängeln :)

 
Elisa

Elisa

13 januari 2011 17:52

:))
Du är finast :D

Kram ;)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

13 januari 2011 22:24

Du är finare än finast :P hihi :)

Kramisar :)

 
Elisa

Elisa

13 januari 2011 23:08

Sötis:) hur ska jag bräcka den nu då..hih:)
Du är så fin så man får spader *sviim* ;)

Kramisar :)


http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 januari 2011 20:10

Ja du får du lite att fundera hur du ska bräcka det här :)
Du är en ängel utan vingar :)

Kramisar :)

 
Elisa

Elisa

14 januari 2011 20:25

Hihi *störtar*
Du är en kung utan krona :)

Kramis :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 januari 2011 21:27

Du är så snäll :P Det finns inga ord som kan mäta dess snällhet som du utstrålar :)

Kramis :)

 
Elisa

Elisa

14 januari 2011 21:31

*Stum* den tog andan ur mig ;) Tack så väldigt snälla fina.
Nu måste jag tänka lite hihi

Kramis :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

14 januari 2011 21:36

Ta den tid du behöver :)

Kramar :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 17:47

Haha jodå ska nog bräcka dig :p

Du är en av världens finaste skapelser och oavsett ålders skillnad känner jag stor kärlek för dig sådant rår man inte på ;)

Kramisar fining :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 18:25

Hehe, det ska bli intressant att höra vad du har att komma som slår mitt ;)

Åhh, vad snällt sagt, man blir alldeles till sig här :) Du är bland de underbaraste människor som finns i mitt liv :) Utan dig skulle vardagen vara lite dystrare!

Kramar ängeln :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 18:49

Hissad till 7:e himlen och stum ett tag igen :)

Så fint sagt att jag kan få glädjetårar. Så känner jag för dig med att du är bland de underbaraste som finns i mitt liv :) samt det andra.

Love you for you and all that u are <3

Kramisar fining :)
Elisa

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 19:10

Oj, gjorde mina ord sådan inverkan på dig? ;)

Det var så lite så Elisa :) Du är så underbar :)

Me to, superstar :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 19:24

:) Sammanlagt av det du sagt med detta som grädden på toppen av allt under dagen; så JA!!!

Du är så underbar själv :p finner inga ord super duper star:)

Punkt:)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards