kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Hemma från Örebro!

Av Kalle Larsson - 15 januari 2011 15:50

Nu är man hemma från Örebro där mamma har köpt en dator och inte nog med det. Hon har till och med köpt en ny mobil också. Inte illa. Sen gick vi in till Marieberg och kollade lite granna. Det fanns billiga skjortor på dressman. Så jag ångrar mig att jag inte köpte några. Det var ett pris av 75 kronor styck samt 150. Det är ju rena rånet tycker jag. Det var inte alls farligt. Men jag som stod och velade gjorde ingen klipp där.

Sen åt vi på Max och senare åkte vi vidare till coop forum i Lillån och handlade. Såg att det fanns 50 procent på pocket böcker. Så jag köpte iaf det för 75 kr. Billigt och bra.

Tills slut så var det bara raka vägen hemåt. Så nu sitter jag här och tar det lugnt medan pappa fixar med mammas dator med inställningar och allt vad det innebär.


      


Mina pocketböcker. Det blev hundrahåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson och sedan segraren står ensam av Paulo Coelho.




Mammas nya dator :)





Och mammas nya mobil :)

 
 
PumaN

PumaN

15 januari 2011 16:10

Hundra åringen är skit bra läst de ;)
Kramis :)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 16:25

Kul att höra manda :D Då har jag något att se framemot att läsa :)

Kramisar vännen :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 16:45

Åhh roligt att hon fick sin dator!
Ser toppen bra ut.

Nya böcker vad spännande, blir sugen att köpa jag med:)
Synd med skjortan. Hihi så du velar ;) *skämt* någon ska liksom vara med och övertala dig :p att den blir bra.

Kramisar goa :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 17:05

Ja det tycker jag med faktiskt :)

Ja, det är så kul att läsa :)
De skjortorna ville jag ha så gärna. Du skulle ha vart med och sagt till mig att jag skulle ta de skjortorna :)

Kramisar ängeln :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 17:09

Haha precis Kalle det skulle jag ha vart ;))

Kram änglafina :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 18:14

Ja, det skulle ha vart hur bra som helst :D

Kram min kära vän:D

 
Sami

Sami

15 januari 2011 22:05

Vad kul att ni hittade en dator tillslut :) även fast den ni letade efter var slut.
Dressman är helt klart den bästa manliga klädaffären, alltid erbjudanden samt att de finns storlekare till de flesta där och att de är bra kvalité, de får vi inte glömma :)

Jag tänkte på det :) att inte din far köper sig någon iPhone eller iPad han som är intresserad av sånt som jag är, nämligen PRYLAR :) hihi? Eller kanske är du den första som ska introducera ÄPPLET i familjen? :) du som drömde om den vita mobilen hihi :) kommer väl ihåg när du berättade det, så kul! / Bästisen

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

15 januari 2011 23:37

Japp, det blev den dära acer till slut :)
Dressmann är verkligen ett säkert kort när det gäller kläder på herrsidan :)

Om jag ska vara ärlig så verkar inte det minsta intresserad av att ha någon Iphone, vet inte varför och är inte riktigt säker :) Ja, någon gång ska jag iaf ha en iphone, det är inga tvivel :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards