kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Det okända!

Av Kalle Larsson - 15 januari 2011 18:25

Sitter och kollar just nu på Det okända på tv4 plus. Ett program som jag varmt rekomenderar från hjärtat. Det är någonting som jag gärna följer och tycker att det är så spännande att se.

Idagens program är de i sätra brunn där de håller på med källvatten. Där spökar det rejält. Nu är det reklam. Ska vi spännande och se hur det går. För det är Terry Evans som är medium i programmet.

Ska nog kolla på en och annan film ikväll. Får se om det går någon på teven eller om man ska se på någon film som man har i samlingen. Får se vad som händer.
Men ni får ha det så bra och ha det så gott.



  

 
 
PumaN

PumaN

15 januari 2011 18:39

Två gånger har jag vart hos Terry ;) Häftigt är de , första gången var ja lite sådär ska man verkligen tro på de ? Men ja de ska man , om inte annat blir man väldigt glad & avslappnad efter man vart där :)
Kram!

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 18:45

Ja, det kan jag hålla med dig om :) Har själv varit hos honom där och har berättat om sitt liv och hur det kom sig att han blev medium osv, så sjukt intressant var det att lyssna :) Men det blir lätt så att man är lite skeptiskt om man ska tro på det eller inte, men sen så bildar man ju sin egen uppfattning om det hela :) Jag tror helt och hållet på det :)

Kramisar vännen min :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 20:07

Äldsta syrran har bott i ett spökhus när jag var barn med sin fam, det var läskigt som attan att bara befinna i närheten.
Deras katt hade stå päls rätt som det var och blev så skärrad emellanåt, katter tycks ju se mer än vad vi gör eller vad som sagts.
Hände en hel del oförklarligt där, de som flyttar in flyttar snart ut, obeboligt.

Kramisar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 21:41

Oj då, det verkar jätteläskigt för de.
Men det skulle faktiskt vara kul att befinna sig i ett sånt hus där det händer massor utav saker. Det vore sjukt intressant. Jag är lite konstig, jag vet :P Men man får sådana adrenalinkick utav sånt som får en att fortsätta :) hihi :)


Kraaaam stjärnan :)

 
Elisa

Elisa

15 januari 2011 23:10

Är man skräckmästare så är man ;) :)
Själv vore jag nog förskräckt men förstår ändå spänningen ;)
Vi har åkt tillbaka till det huset 2 ggr och spanat. Den som köpte herrgården sist har bara lämnat en del möbler och kan inte fortsätta renovera byggnaden under över ett års tid.
:)

Kraaaaaaam superstar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

15 januari 2011 23:39

Ja, det är väl så det är Elisa :)
Men vilken intressnt historia :P Det kanske skulle kunna bli en riktigt bra story av det hela, vem vet du? :P

Kraaaaaaaaaam ängeln :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards