kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Fått en släng utav sen 90 tal!

Av Kalle Larsson - 15 januari 2011 23:42

Det var inte igår man såg ett par skräckisar som har ungefär 10 år på nacken. Har sett på gamla kult skräckisar som jag vet vad du gjorde förra sommaren och jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Båda två efter varandra. Fick de på blu-ray nu i veckan som var. Äntligen säger jag bara. Det som har varit sånt krångel med att få 2 filmer från discshop när jag köpte de. Jag köpte de ungefär 1 och halv vecka innan jul och sedan fick jag de i veckan. Och discshop som brukar vara snabba med att skicka ut filmer när man väl har betalat eller om man ska betala med faktura. Nu gick det ju nästan 1 månad innan man fick filmerna. Jag som hade betalat och allt. Jag fick hem en räkning där det stod att jag inte hade betalat för filmerna, fast jag hade gjort det. Det tyckte jag var skumt. Men det fick jag iaf göra ändå, för den här gången. Men om det händer liknande under nästkommande köp så kommer det att ringa och skälla lite.

Men nu har jag iaf filmerna som tur är och de har hamnat där de ska. Vilket är väldigt skönt må jag säga er.


     

 
 
Sami

Sami

16 januari 2011 00:14

Du vet vem du ska höra av dig till om du vill att man ska skälla på ett företag :)

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

16 januari 2011 00:16

Yesbox, I know :)

 
Elisa

Elisa

16 januari 2011 01:37

För att se en sådan där blodig sak skulle jag behöva nån att hänga runt halsen *fniss*

Kraaam superstar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Elisa

Elisa

16 januari 2011 12:22

Skämtade ;)
Sett nånggn för läänge sen, åtminstone ettan.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 januari 2011 12:24

Vad tycker du om den då? :)

 
Elisa

Elisa

16 januari 2011 12:29

Njae, ingen favvo här, ganska simpel i sin handling och förutsägbar kan jag tycka:)
fast minns inte fullt ut. Scary iaf.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 januari 2011 15:03

Okej :P Ja, den är ju en typisk skräckfilms anda över den :)

Du kanske skulle komma hit och titta på den igen med mig ? ;)

 
Elisa "B"

Elisa "B"

16 januari 2011 15:14

Precis :)

Haha *pirr* det skulle då vara om jag såg den med dig ;)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

16 januari 2011 17:23

Det är bara att du kommer ;)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam :D

 
Ingen bild

Elisa "B"

16 januari 2011 18:37

Haha förstod att du skulle svara så :D

Det vore skoj att se en film med dig nångång.
Kollar in kartan; Guldsmedshyttan hihh..

Kraaaaaaaaaaaaaaaam :D

Kalle Larsson

16 januari 2011 20:43

Hehe :)

Det vore faktiskt något :)
Ja, du får söka på eniro :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Stjärnan :)

 
Elisa

Elisa

17 januari 2011 14:29

U make me smile :D

Kraaaaaaaaam superstar :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards