kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Snart blir det praktik!

Av Kalle Larsson - 19 januari 2011 12:11

Snart blir det att bege sig till praktiken, idag blir det kvällspass. Småkollar lite nu på hem till gården på 4:an.  Det är bra när man väl kollar på tycker jag. Ska nog börja fundera vad man ska ha med sig. Ska behöva lämna tillbaka ett par böcker som jag inte har lämnat tillbaka till biblioteket. En bok är en vecka försenad, och jag glömmer jämt bort att ta med den, fattar inte varför. Har ju den vid mitt skrivbord hela dagarna som väntar på att bli med till stan, men idag måste jag verkligen ta med den. Annars så blir det väl tokiga där inne om jag inte tar med de.

Nu ska jag ska ta och kolla läget och sen blir det att gå till bussen. Ni får ha det så bra allesammans.

 
 
Elisa

Elisa

19 januari 2011 13:00

Haha va go som ser på sådana program:)
Nu har jag inte gjort d själv men ändå.

Lycka till med allt under kvällspasset :D

Kraaaaaaam *pussgurkan* hih <3 *Elisa bråttom som ...*

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

19 januari 2011 22:57

Det kan vara kul att se på sådana program :) Idag var det värsta dramatiken, så det var spännande :)
Det borde du göra någon gång tycker jag:)

Taaaack, det gick så himla bra :)

Kraaaaaaam "pussgumman" hihi

 
Elisa

Elisa

21 januari 2011 00:26

Ja :) det kan det nog.
Har sett det någon gång bara ändå när man sappat runt men aldrig ett helt avsnitt som jag minns(aldrig kommit in i själva handlingen).
Ser däremot en såpa man nästan skäms för, blir lite "mobbad" (på skämt) att se, den får du aldrig veta :D

Hihi kraaaaaaaam "pussgurka" :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

21 januari 2011 19:56

Okej Okej :) Jag ser sällan på det där, men just då såg jag det eftersom det inte fanns någonting annat att kolla på :)
Haha, där blev jag allt lite nyfiken :P

Kraaaaaaaaam prinsessan :)

 
Elisa

Elisa

21 januari 2011 23:34

Haha försök inte du *skämt*
Ja, fast säger det inte till nån mer kille *garv*

Kraaaaaaaam prinsen :D

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

22 januari 2011 12:45

Nej, jag försöker ingenting :P
Okej, då får du hålla det hemligt :)

Kraaaaaaaaaaaaaaam ängeln :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards