kallegoeswritning

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Kalle Larsson - 1 juni 2011 22:14

Det blev ingen vinst för oss ikväll. Det var ganska svårspelat idag. I en runta kunde man ibland inte ha någon alls när någon annan tutade på bingo. Men det var ganska så mycket folk, så det kan vara därför med. Det börjar ju bli populärare och populärare gsk-bingot. Det kan nog för att Lindesberg inte har nå bingo kvar, så det är väl för att alla bingospelande Lindesbergare kommer till Hyttan för att spela, det är väl så.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen och möjligtvis se på någon film. Eftersom det inte blev Stockholm förrän på fredag så blir det ved hela dagen imorgon. Bäst och hålla på tills det är slut nu.

Men ni får ha det så bra och ta hand om varandra.

Av Kalle Larsson - 1 juni 2011 18:08

Då var man hemma från Örebro. Har äntligen köpt lite kläder tills på fredag. Det blir så att vi åker på fredag morgon till Stockholm. Sen får vi se om vi ligger över där till lördagen, det visar sig.

Snart så blir det att åka ned på drive-in bingo. Får hoppas att det blir vinst ikväll. Höll ju på att få det förra veckan.

Ska göra mig iordning till avfärd, men vi höres. 


Ha en trevlig kväll allesammans. 

Av Kalle Larsson - 1 juni 2011 01:11

Då sitter man här för att man inte kan sova. Det var ju typiskt. Men det berodde på att man lyckades somna tidigare på kvällen. Det var menat att man skulle kolla på teve klockan 20. Då tänkte jag vid 19 att jag läser en stund innan jag glor på teve. Men tror inte på tusan att man inte orkar läsa några sidor så känner man plötsligt att man är trött. Jag la boken bredvid mig och lutade mig en stund och den stunden visade sig vara nästan 2 timmar. Vaknade upp vid 21 tiden alldeles klarvaken. Sen så la jag mig vid 23 igen efter att jag hade kollat på bröllopsfotografen som visades vid tv4 film. Men då låg jag bara och vred på mig tills nu.

Så nu får jag väl göra något som får mig att somna. Ska ju upp om 7 timmar ungefär. Får se vad vi hamnar.

Men ha det så bra och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards