kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Kalle Larsson - 5 juni 2011 18:57

DÅ var man åter hemma från Örebro efter att ha skjusat syrran och hennes kille till flygplatsen i Örebro. Tycker att det är rätt så smidigt att man kan åka vissa platsen från Örebro, så slipper man åka så himla långt som till Arlanda, Skavsta eller vart som helst. Så nu sitter de uppe i luften på väg med neråt.

Sen när vi hade lämnat de så åkte jag och mor till Marieberg en sväng. Köpte bland annat en bok på bokia. En dag heter den och det var månadens bok som bara kostade 50 kronor. Billigt och bra tycker jag. För den verkar så bra. Spännande läsning ska det bli.

Efter Marieberg så gick vi över till coop forum bredvid och handlade lite mat. Där ville jag åter köpa en bok, det sög riktigt till i "boktarmen" som jag kallar det. Det sved riktigt ordentligt när jag gick därifrån, men jag återkom alltid igen för att kolla läget fast jag hade varit det bara några minuter sedan typ, hehe.

När alt var klart så var det bara att åka hem igen. Så nu är man här och tar det lugnt. Kollar lite på tv. Verkar inge speciellt, men får väl bläddra fram till något som man kanske inte brukar se annars.

Men ni får väl ha en trevlig kväll och ta hand om varandra.


 


 


 


  

Av Kalle Larsson - 5 juni 2011 11:44

Idag blir det att åka till Örebro idag. Det är så att min syster och hennes kille ska åka till Rhodos idag som jag nämnde tidigare. Så det blir nog att åka om ett litet tag. Sen blir det att handla lite när man ändå är där.

Så ser min dag ut. Hur kommer eran dag se ut?

Ni får ha det så bra och ta hand om er och speciellt varandra.

Av Kalle Larsson - 5 juni 2011 01:04

Kollar på nån film på 4:an samtidigt som jag sitter och tänker på allt och alla och att mina katter ligger alldels utmattade på golvet här inne vid vardagsrummet. Det är ganska så lugnande att de finns här i närheten, de är bättre sällskap än vad man tror om man tänker efter. De är så lugna, tysta, intelligenta djur som knappt gör en fena besvär. Inte är det så för mina iaf, det är en sak som är säkert.

Som sagt sitter jag och tänker på en massa saker. Det är nog efter begravningen som man har fått sig lite tankar om hur livet är och vart man står i nuet. Om vad man skulle ha gjort annorlunda. Känns som at man inte kommer att få några svar på vissa frågor, men det är kanske så det får bli, sånt som man får leva med. Det är väl så att man inte alltid får det man själv vill och livet är ju orättvist. Livet är som en chokladask, man vet aldrig vad som finns inuti den som Tom Hanks rollfigur i forest gump sa. Det är väldigt sant i det orden. Livet är ett enda stor mysterium.

Känner att mina tankar nu är i full gång så jag vet inte hur jag ska få ro i själen, får väl försöka sansa mig så att man kan gå och lägga sig sen. Men det visar sig. Men ni får ha det så bra och ta hand om er alla och er själva.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards