kallegoeswritning

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Kalle Larsson - 17 juni 2011 21:17

Då har man käkat lite taco. Det är gött som vanligt, det säger man aldrig nej till. Så nu smältar man maten lite för senare blir det lite popcorn som var ett tag sedan man åt. Vet inte hur länge sen, vill inte ens tänka tanken. Syrran är hos en kompis just nu, så när hon kommer hem igen så blir det fredagsmyyys för hela slanten och ta det lugnt inför resan imorgon. För imorgon är en annan dag.


   

Av Kalle Larsson - 17 juni 2011 16:43

Då var man hemma igen efter att man har varit i Örebro andra gången den här veckan. Det blev lite kläder ändå och ett par skor som jag skulle köpa. Sen när jag var vid bokhandeln så ville ha en bok därifrån, men sen sa jag till mig själv att jag får vara lite sträng vid den punkten att inte köpa en bok varje gång jag är vid någon bokaffär. Snacka om att det sved i hjärtat när man gick där utan att ha något med sig ut. Men så är det.

Snart blir att åka ned till affärn med mor för att hon skulle handla. Sen kommer syrran hit för att hon skulle sova över här så det blir bara att åka direkt till dopet, istället för att först åka till Linde sen vända tillbaka och sen åka via fanthyttan in till Nora och hålla på. Så det blev enklare såhär.

Men ni får ha det så bra allesammans och ta hand om er så länge.


    



       

Mina skor


  


Av Kalle Larsson - 17 juni 2011 09:55

Då blir det att åka till Örebro igen då. Som jag nämnde igår så ska jag inhandla lite kläder tills imorgon. Sen ska jag kolla efter skor och möjligtvis någon sommarjacka. Det lär behöva.

Nu sitter jag och äter lite frukost. Lite gröt och nespresso kaffe tilll, det är inte dumt det.

Får skriva mer när jag kommer hem. Men ni får ha det så gött och ta hand om varandra och er själva.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards