kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Kalle Larsson - 21 juni 2011 21:49

Då är man hemma igen. Ska kolla så att jag har allting färdigt tills imorgon så det går som en röd tråd hela vägen. Måste leta efter plåster för att ha på hällarna, får så jävla ont av de skorna som jag brukar ha när man ska på begravning eller vad som helst. Vill inte tänka på mardrömsenariot imorgon när jag går haltandes i församlingshemmet när man ska fika typ. Ska iaf ta med andra skor så att man slipper lida också.

Nåja, den dagen, den sorgen.

Nu ska jag göra det jag ska och sen så ska jag slockna. För imorgon är ju en annan dag.

Av Kalle Larsson - 21 juni 2011 18:39

Måste medge att jag har inte talat sanning för er. Det är att det är inte allsång på skansen idag som jag trodde att det var. För er som har planerat se det kan jag säga att ni kan göra nå helt annat i såfall och bänka er nästa vecka istället. Jag får hitta på något annat jag med,


Men som vaddå?


Har ni några förslag?

Av Kalle Larsson - 21 juni 2011 18:19

Några dagar efter, men jag visste att han var död när nyheterna kom ut med för nån dag sedan. Men värst vad alla dör nu då? Det är som värsta epidemin för tusan! För saxfonisten i Bruce Springsteens band och nu Ryan. Vad är det som försigår? Men det är väl så, Gud har planer för alla oss människor.


 

Av Kalle Larsson - 21 juni 2011 14:34

Då är man hemma efter att man har varit på besök i Adolfsberg. Var i Örebro vid 10 tiden och jag skulle möta upp en kvinna 10:30-10:45 ungefär. Jag satt vid väntsalen vid resecentrum tills klockan blev 10:30. Då gick jag ut och väntade en stund. Sen ser jag en kvinna ser kollande ut efter någon hon sökte. Jag misstänkte att det kunde vara hon, så jag gick fram lite sakta mot henne tills hon kollar åt mitt håll och sen frågar om jag var Carl Larsson. När jag svarade att det var jag, så räckte hon fram handen för att hälsa och sen sa hon att hennes bil stod en bit bort. Jag började bli rätt så nervös visste inte hur jag skulle bete mig. När vi satte oss i bilen och åkte vi iväg så frågade hon mig en massa saker som på något sätt fick mig att lugna mig. Hon var verkligen en person där man inte liksom behöver bli nervös eller någon stressad över. Det var en bra tecken iaf.

Sen när vi kom till miljövårdscentrum så möte vi upp en annan kvinna som har hand om alltihopa. Vi började diskutera fram att jag skulle vara där drygt 4 timmar om dagen till att börja med. Sen när jag börjat lära mig bussen ut till Adolfsberg så ska vi diskutera mera om man kanske ska vara där längre.

När vi var klara med pratstunden så gick vi runt och kollade vad man kan göra för någonting. Det var större än vad man trodde att det skulle vara. Så det verkar spännande faktiskt. Intressanta människor fanns det med olika personligheter. Kul att lära känna dom och hur de fungerar. Jag skulle börja i mitten utav Juli månad och sen skulle jag vara där i 3 månader. Så det ska bli spännande 3 månader.

Så nu är man hemma igen då efter denna resa. Just nu befinner jag mig hos grannarna en sväng.

Så vad gör ni denna dag? Är det nå spännande som händer?

Av Kalle Larsson - 21 juni 2011 08:17

Nu är det ungefär 10 minuter tills jag ska dra mig till bussen till Örebro. Börjar bli lite nervös här ska jag lova. Men det går nog bra det där, inga problem alls. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Ska väl göra mig i ordning nu, men ni får ha det så bra och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards