kallegoeswritning

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Kalle Larsson - 27 juni 2011 22:10

Kollar på Johan Falk nu med grannarna. Det är bra grejer det.


Nån mer som gör det?


 

Av Kalle Larsson - 27 juni 2011 19:26

Snart är det dags igen. Måndagens höjdpunkt på teven. Allsång på Liseberg med Lotta. Christer Sjögren, Ola och sedan några till ska dit och uppträda. Får se om det är lika bra som förra gången.


Var med och sjung ni också, det kan vara riktigt rogivande ibland.


 

Av Kalle Larsson - 27 juni 2011 15:27

Nu har man tagit sig en promenad ned till ica och nu är man hemma och tar det lugnt. Dricker vatten och tar mig några jordgubbar som fanns kvar sen helgen. Så gott! Har nu köpt boken från ica nu. Så snart ska man ut och läsa den. Den handlar om en 10 årig pojke som blir försvunnen. Sen visar det sig att det är någon sekt som har tagit honom. Då får man följa hur det går. Det låter ju ganska så lockande att läsa, eller vad tror ni?


Ni får ha en toppen bra dag och ta hand om er.


 

Av Kalle Larsson - 27 juni 2011 12:19

VIlket underbart väder det är ute. Det får mig att vilja ta en promenad i sommarvädret en stund. Då kan jag ju passa på att gå ned till ica som jag hade tänkt och göra igår. Idag är det nog vädret mycket bättre än det som var igår om man får säga det.

Var uppe till 2:30 i natt. Först så såg jag en dokumentär som handlade om 7 kända personer som har dött. I just denna dokumentären så var det om Anna Nicole Smith. Då fick man följa hennes liv från barnsben till dagen då hon låg vid något hotellrum och var död. De visade även när hon gifte sig med den där 89 åriga gubben. Och hon var bara 26 år gammal då. Och jag som är så allergisk när unga människor är ihop med gamla kvinnor eller gubbar, när det verkligen skiljer sig 50-60 år. Då ser jag endast en sak, det är bara för att de unga vill ha pengarna när den äldre partnern är död. Så vad skulle det annars vara?

Jag ryser bara av tanken när jag tänker på den. Folk får göra vad de vill med sitt liv, det är inte mitt liv vill säga. Men det är väl inget liv jag skulle vilja leva iaf. Jag vill åtminstone känna kärleken i förhållandet och ha en närmare normal ålder på min partner. Men det är jag iaf.

Sen så låg jag i sängen för att jag hade tänkt att sova. Men det blev inte så, jag log istället och kollade in youtube på min iphone i drygt 1 och halv timme. Kollade mest på småklipp från den svenska filmen Livet är en schlager med Thomas Hanzon, Helena Bergström och Björn Kjellman. Den filmen var ju 100 år sedan man såg. Så det var lite roligt och kolla den.


Ne, undra om man inte ska ta och göra lite vettigt nu? Ni får ha det så bra allihopa och ta hand om er alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards