kallegoeswritning

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Kalle Larsson - 15 juni 2011 22:59

Sitter och kollar på en Eclipse. Men det är bara på extramaterial och se hur de har gjort den. Det är väldigt intressant att se. Kul och höra med hur skådisarna anser om att spela karaktärerna, hur hela filminspelningen var osv. Man får en hel annan syn på filmen med också, en helt annan innebörd. Om det är positivt eller negativt, det är idividuellt

Funderar på att kolla andra filmer som jag har och kolla på extra material.

Men ni får ha det så bra och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 15 juni 2011 16:59

... och jag blir så blöt om både skor och strumpor la la la. Ja, den låten passar verkligen in just vid tillfället. Sitter också och fryser. Tycker det är kallt fast vi har 23 grader inne. Kanske håller på att bli sjuk? Ingen aning. Det var ju ett tag sedan man var det, så det kanske är dags att det bryts ut nu. Eller ja, det visar sig. Det kan ju vara något tillfälligt.

Nu är man hemma efter att varit hos farmor. Vi var där i 2 timmar lite drygt och fikade plus att vi spelade 26:an. Det tar längre tid att plöja sig igenom spelet än vad man tror. Speciellt när man är lite flera. Oftast så brukar bara jag och farmor köra. Nu ska jag äta lite och sen blir det att läsa boken som jag lånade på bibblan. "bilden av Pheobe" heter den av Kim Edwards. Verkar lite så gastkramande spänning. Blir kul att läsa.

Ni får ha det så bra och ta hand om er.


  

Syrrans lägenhet!


      

Fikat hos farmor


  


Av Kalle Larsson - 15 juni 2011 09:56

Sitter och tar mig lite frukost. Ska snart in mot stan för att lämna in lite böcker som jag måste lämna tillbaka. Sen blir det att gå till syster för att umgås lite med henne innan vi ska vidare till farmor. Dels för att hon ska lämna en resväska som hon har fått låna utav farmor, sen för att umgås med henne för att det var länge sedan sen dess. Och sen så hänger jag med i det hela. Jag kan tänka mig om farmor får bestämma så blir det några omgångar 26:an. Det är ett speciellt kortspel som man alltid spelar hos henne. Det är lite svårt att beskriva det så här i skrift, man måste nästan se det för att förstå hur det går till.

Så ser min del av dagen ut.

Sen vet jag inte om man ska dra på bingo ikväll eller inte. Det visar sig.

Nåja, ska väl äta vidare nu, men ni får ha en bra dag och ta hand om er och varandra.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards