kallegoeswritning

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Kalle Larsson - 20 juni 2011 22:26

Då har man kollat på Lotta på Liseberg som hade premiär idag. Imorgon så är det allsång på skansen. Då måste det på något sätt betydda att sommaren är här. Kalla mig vad som helst, men jag tycker det kan vara rätt så kul och kolla på allsång när det går på teve. Det är ett glatt underhållning då man sitter tillsammans och  sjunger tillsammans, även om det är en gammal eller modern visa.

Nu ska det bli spännande imorgon och se när den nya Allsångsledaren på skansen ska göra sin debut, alltså Måns Zelmerlöw. Därför sitter jag bänkad imorgon och ser om han lyckas göra sitt jobb bra, vilket jag också tror att han kommer göra. Jag tycker Måns är lite så här lillgammal av sig fast han är ung och modern av sig. Han verkar vilja ta vara på den gamla allsångsarvet och föra den vidare, medans det ska vara mordern på något sätt som säger att det här är 2011. Det är på ett sätt väldigt bra. Så vi får hålla tummarna imorgon.

Nu ska man iaf gå och lägga sig. För imorgon väntas det möte i Adolfsberg. Om jag kommer bli nervös eller inte, det visar sig imorgon. Just nu så känner jag mig inte så värst nervös. Men det kommer nog när jag är på plats.

Ni får ha det så bra allesammans och ta hand om er och varandra.

Av Kalle Larsson - 20 juni 2011 15:26

Sitter hos grannarna efter att ha varit nere vid affärn en sväng. Jag och Rebecca kör något spel på datorn där man ska klä andra modeller i olika stillar och sen får man en massa stilar. Det verkar som att hippie är våran grej, det som vi får mest poäng för. Rockstilen är inte våran grej, inte vid klädstilen iaf. hehe.

Det är kul tidsfördriv iaf.

Så vad gör ni för nått denna måndag?

Av Kalle Larsson - 20 juni 2011 11:40

Då har vi kommit till en vecka då det händer lite saker nästan varje dag.


  • Tisdag - Möte i Adolfsberg
  • Onsdag - Begravning i Göteborg
  • Torsdag - Bio med grannen
  • Fredag - Midsommarfirande med både släkten och med några grannar på kvällen.

Så idag måste jag mejla hon som ska vara med mig under Adolfsberg och bestämma några saker. Annars så händer det inte så mycket, funderar på en promenad till Ica eller nå och ta en glass. Det är ju soligt idag så då får man ta en glass, då är det mer acceptabelt vill säga.

Ha en bra dag allihopa och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards