kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Livet är som en enda stor nedförsbacke!

Av Kalle Larsson - 7 november 2010 21:52

Att livet är som en nedförsbacke just nu kan jag mer än så hålla med till mer än 100 procent. Kan inte förstå att ett sms kan göra så otroligt mycket för att få en tillvaro som man inte är beredd på att gå i tusen bitar på mindre än bara några få sekunder. Jag har insett att vissa går inte att lita lika mycket på som man velat göra och att om man har bestämmt sig om en sak så vänder man bara den bara ryggen emot en. Jag är inte värd att ha det så här och det är ingen person värd. Det är ju som jag har befarat för många månader sedan att man var någon bricka som ingick något spel som man kunde göra vad tusan man ville med. Så fort man tröttnat så kastar man iväg brickan och skaffar sig en ny, när man tröttnat på skaffar man åter en ny osv. Jag tänker inte ha det så här och jag skiter i vilket, för jag är inte värd att bli smutskastad i skit för att en annan är trött på en och går till en annan. Jag hoppas verkligen att jag skaffar mig mer mod för att kunna komma vidare. Livet är som en enda stor förvirring i en nedförsbacke som vägrar vända.

 
 
"B"

"B"

7 november 2010 22:23

Oj förstår inte vad det handlar om det står inte fullt ut i klartext.(om du är dumpad av någon eller vad det handlar om)

Låter tufft!
Känner igen tankegångarna. Att känna sig som en bricka i nåt olustigt spel där man inte har någon kontroll, där människor försvinner bort för att de hittat någon eller dör..

Hur otrevligt det än må vara får vi alla gå igenom sådana där mindre trevliga nedåt dalar.. vet känslan.

Förhoppningsvis är du stark och tar snart nya tag.

Ta hand om dig vännen,
kram

"B"

http://brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

7 november 2010 22:51

Det handlar om en person som jag har pratat med i ett par månader som man har haft stor kontakt på senaste tiden. Det börjades kännas att det var något på gång och så, men sen fick ett sms idag att den personen hade en partner redan. Snacka om att man får en sådan jädrans chock som man inte är beredd på. Jag kände att något i mig exploderade i små bitar. Som för en gång skull kände jag att det var något på gång mellan oss, men sen att få reda på att den personen har skaffat en annan gör så otroligt ont i själen. Men jag försöker att se framåt och se nya väger på vandring. För mig just nu känns det som ett avslutat kapitel och nu kan det gärna börja ett nytt så man kan fylla det.

Tack detsamma min vän.
Många kramar.

 
"B"

"B"

8 november 2010 00:03

Aha, det var ju riktigt tråkigt.
Ja man får det(chock) när man inte är beredd, vet så väl.:/
Synd om oss människor ibland..
Hoppas det onda ska sluta värka snart.

Kramar tillbaks.

http://brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

8 november 2010 06:58

Japp, det är sånt som händer även oss bästa.
Ja, det gör det nog så småningom.

Kram

 
"B"

"B"

8 november 2010 10:29

Exakt.. hoppas du snart mår bättre.

Nu får du skriva nåt här snart :D det börjar bli tråkigt..hih

http://brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

8 november 2010 11:55

Japp, hoppas jag med.

Jag ska ta och skriva lite nu hade jag tänkt mig :) hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards