kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Snart dags!

Av Kalle Larsson - 9 november 2010 08:51

Snart blir det att åka in till stan för att först på möte med coachen eftersom hon sade igår att hon ville träffa var och en personligen för att veta hur hon kan gå till väga för at hjälpa hos på bästa sätt. Då är det min tur först av alla. Det ska bli intressant och se hur det går till väga. Men det ska nog gå bra. Jag håller tummarna för att det ska gå bra.

 
 
\\\"B\\\"

\\\"B\\\"

9 november 2010 13:50

Intressant:) håller tummarna jag med!
Kram på dig vännen.

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
"B"

"B"

9 november 2010 13:52

Intressant:) håller tummarna jag med!
Kram på dig..

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

9 november 2010 22:38

Tack så mycket :)

 
"B"

"B"

9 november 2010 13:56

Hej Kalle, detta ska du inte publicera..
Ta bort den första kommentaren också som blev lika som den förra (den där jag skrev att jag håller tummarna).
Datorn strular till det nu så att det visas en massa \\\\\ tecken efter mitt "B" (se kommentaren jag skickade först och ta bort den).
Krångel krångel.
Tack för kommentarerna hos mig de glädjer!
:)
Kramisar

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
"B"

"B"

10 november 2010 11:50

Haha jag får nog fixa en liten användarguide för kommentar funktionen i min blogg.. då det jag skrev inte tycktes fungera.;) :)

http://brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

10 november 2010 12:16

Hehe, okej :) Hoppas att det kommer fungerar ;)

Kram.

 
"B"

"B"

11 november 2010 14:29

Ja:), menade liksom att min första kommentar och den tredje(i denna blogg) inte skulle publiceras. *fniss* (spelar ingen roll nu..)
Kram

http://brizen.bloggplatsen.se/2010/11/10/3927882-godkann-ta-bort-kommentarer/

http://brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards