kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Trevlig första advent.

Av Kalle Larsson - 28 november 2010 17:07

Jag missade att ge er en hälsning lite tidigare förut. Så jag passar på att skriva en hälsning nu istället, så att jag inte glömma det idag. Det vore ju förargligt annars. Det är precis som att glömma någons släktings eller väns födelsedag och inte säga grattis. Gillar inte när det blir så bara.

Under den första advent så har jag tagit det lugnt. Var för en stund sedan ute och skottade snö, det var välbehövligt så att folk kan komma fram till dörren hos oss. Det vore taskigt att inte de låta komma fram. Men nu är det gjort och kommer behöva göra det igen, för det snöar lite granna och det kommer väl mer under veckan, det skulle inte förvåna mig ett dugg.

Men den tiden den sorgen, det får vi leva med. Snart så ska jag till Kopparberg med Sami för troligtvis så ska han få spela bandy där idag. Men man ska aldrig säger aldrig för Kopparbergare är omöjliga på att spela bandy och orkar inte ta ett steg till hallen där det spelas bandy. Det är ju träligt för de som är taggade till att spela och de som verkligen vill spela och hålla igång med spelandet. Tråkigt är det. Men vill man förstöra för andra, så kan man ju göra det.

Ska dra nu, men vi höres. Ha det gott alla och ta hand om er.

 
 
"B"

"B"

28 november 2010 17:49

Hoppas du får en jättetrevlig första advent du med och tack för alla kommentarer hos mig de lyser upp/glädjer :D

Vad duktig du är som varit ute och skottat, heja dig:-)

Vet inte vad som händer i min blogg idag 44 besökare redan :o haha så himla roligt..:)

Ha en super duper fin kväll i Kopparberg med Sami.

Kram Kram :))

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 november 2010 20:25

Tack, den har varit lugn och trevlig och hoppas du har haft en trevlig advent du med :)Det var så lite så, det är bara roligt att kommentera din blogg :)

Oj oj oj, du börjar bli en riktig dragningskraft hos många läsare :) hihi. Det är så hinla kul att folk går in och läser ens blogg. Kom ihåg själv i början av november. Då hade jag också runt 40 läsare och då blev jag också så himla sprudlande glad över det :D

Tack, ha en bra kväll du också, Brizen :)

Kram kram :D

 
"B"

"B"

28 november 2010 21:40

Skönt med en trevlig lugn dag!
Tack samma här:) (om att kommentera)

Jodå men lite pirrigt inför resan och mycket saker som ska hinna göras:-)
Har bara flugit så långt som till grannländerna tidigare så, detta blir nåt helt annat:O

Haha, ja fattar inte alls, just nu ligger siffran på 52 ändå har jag skrivit så några bloggar idag:D

Tack, ha det, Kram Kram :))

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 november 2010 22:16

Verkligen :)

Ja, kan tänka mig det :)
Jag har bara flugit en enda gång i hela mitt liv och det var i Augusti då jag var i London tillsammans med Sami och Magnus. Det var lite nervös, men det gick ju bra det :)

Ja du ser, en riktig magnet börjar du bli ;)

Kramisar :)

 
Sami

Sami

28 november 2010 21:44

Nej man vet ju aldrig med dessa kopparbergare asså, så jävla lata! usch för sånt! visst om man verkligen har förhinder men alla gånger som de inte blivit så tror jag inte att de var för att de har förhinder utan så latheten har tittat fram

http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kalle Larsson

28 november 2010 22:13

Ja, de är så rädda att röra sig så att de går ned ett gram på kroppen.

 
PumäN

PumäN

28 november 2010 22:48

Grabbar de är Pulvercity ni talar om! Vad hade ni förväntat er av dem ?;)

http://mandapumanstillnert.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

28 november 2010 23:03

Ja visst Manda, det är ju så ;)

 
"B"

"B"

28 november 2010 23:03

London var säkert intressant att åka till :-)

*Asg* jaa du förstår inte, tänker så att de kanske googlat på nåt sökord och halkat in i min blogg :O kan ju va den där "porriga" vinflaskan haha. (bloggade om ett vin igår där det stod så om det på en vin provar sida)
Crazy thought! :D

Kramis

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

29 november 2010 09:37

Ja du, det kan vara mycket som spelar in :) Man vet ju aldrig vad det är folk snubblar in för :)

Kram kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards