kallegoeswritning

Alla inlägg under januari 2011

Av Kalle Larsson - 1 januari 2011 01:39

Då var det dags att säga farväl till 2010 och sedan välkomna 2011. Känns lite konstigt, men det vänjer man sig med. Det ska bli så spännande och se hur detta år kommer att bjuda på. Förhoppningsvis många bra saker som man kan glädja sig av. Just nu sitter jag fortfarande hos grannarna och kollar när yngsta dottern i familjen spelar ett spel på xbox medan jag sitter här vid datorn. Igår hade jag tänkt på att skriva om vad man minns om 2010, men det gick inte så bra. Fick ett uppdrag av mor och far och göra någonting så det blev ingenting att skriva om året. Det kanske blir så att man skriver om det senare under dagen. Vi får se. Nu ska man fortsätta att kolla på när grannen spelar spel och jag ville bara skriva några rader på årets första blogg och sen önska er alla gott nytt år. Ha det så bra alla och sköt om er och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards