kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 5 oktober 2010 16:57

Lyssnar just nu på daughtry på spotify och har en speciellt spelista med bara de så de bara rullar på med deras låtar. Jag kan inte fatta att det är nu på torsdag? Det känns som det var någon vecka sedan vi beställde biljetter till konserten. Men aja, tiden går ju så himla snabbt nu förtiden och snabbare verkar det det bli ju äldre man blir. Det är så sjukt det där. Så till torsdag så kommer det kännas att det är bara några timmar tills dess fast det är 2 dygn. Men jag undrar hur många det är som ska gå på de förutom jag och 2 andra kompisar? Kul och veta liksom. Nu ska jag iaf lyssna vidare så att jag kan låtarna rätt hyfsat när man ska gå på de på torsdag. Ha det gott och ta hand om er allesammans.

Av Kalle Larsson - 5 oktober 2010 13:46

Sitter nu och lyssnar på Raindrops keep falling on my head samtidigt som jag kollar runt om det finns några jobb att söka. Men det svårt, men det är inte att ge upp för det. Bara för att det är svåra tider att söka jobb, så finns det ju folk som får jobb ändå. Det är bara att hålla modet uppe och kämpa på tills det en dag kommer då man lyckas få jobb. Det är inte mer än så liksom. En dag kommer det och det är bara att ligga i. Då passar citatet in som det brukar stå visa reseafficher bland annat i Örebro som jag har sett: "Livet är inte det dagar som passerar, utan de dagar man minns". Att få ett jobb är väl ingen resa till kanarieöarna direkt, men när det kommer till dagen då man får ett jobb så kommer man nog minnas den dagen väldigt länge och då är livet ganska meningsfullt.

Men jag får väl då återgå till jobbsökningen och se vad som bjuds och se om jag kommer till den dagen då livet känns meningsfullt. Ta hand om varandra och ha det så bra så höres vi då ni minst anar det.

Av Kalle Larsson - 5 oktober 2010 00:20

Det har jag verkligen funderat på om det verkligen finns. Men jag tror iaf att någonting finns det. Hur kommer det sig då annars att förvirrade själar kommer och hälsar på en vid vissa tillfällen och gör så att det händer oförklariga saker hos en? Om det t.ex är en dörr som åker upp utan att det är en person förutom sig själv är hemma och öppnar den, utan att ha den öppen innan så att det kunde ha varit korsdrag som har gjort att dörren öppnat sig lite eller att det inte finns någon logisk förklaring till detta, så måste det ju finnas något övernaturligt bakom detta, för vad skulle det annars vara? Det kan ni som är skeptiska till det här tänka på. Jag tror någon gång att alla kommer att uppleva någon form av detta under sitt liv för att kunna bevisa att det finns andar. Jag tror faktiskt det. Det finns nog så pass många själar som har fastnat i våran värld som inte har fått gått över till sin egen värld där de hör hemma och som behöver hjälp med det. När det inte har fått den hjälp de behöverär det inte så konstigt att de håller på att föra konstiga saker hos de hem de har fastnat hos. Det är den tron jag har och det kommer ingen att ta ifrån!

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards