kallegoeswritning

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 14 oktober 2010 22:34

Idag så var man i Örebro och skulle till tandläkaren. Kom fram till Örebro vid 12-tiden, men jag hade tid vid 13. Så jag gick på stan för att tiden skulle gå snabbare. Jag gick in på Najz Prajz och köpte en skiva. Det var Britney Spears första skiva med bonus track än vad den skivan jag har hemma.

När jag var hos tandläkaren så tog 2 hela timmar. För att det är så att 4 av mina framtänder längst upp är gjord av porslin, så har det för ett tag sig gått sönder en bit porslin på en av tänder. Så idag så har de slipit bort hela den tanden och gjort det till plast tand istället tills vidare om 2 veckor då de ska göra en ny porslinstand. Nu kanske ni undrar: Vafan, har han porslinständer? Men jag orkar inte dra upp den historien just nu. Kanske kommer en vacker dag.

Annars så har jag varit hemma för att mamma fyller år idag, så vi har haft en del av släkten här hemma och firat henne. Av mig så har hon fått trisslotter eftersom hon inte önskar sig nå speciellt.

Just nu så lyssnar jag på musik och tar det allmänt lungt. Ska kanske kolla lite på teve senare. Vi får se.

Ni får ha det så bra så höres vi mer imorgon, för imorgon är det en annan dag! Ha det bra och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards