kallegoeswritning

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 6 oktober 2010 15:46

Om ungefär en kvart så åker jag och Sami in till Lindesberg för att träna och möjligtvis simma innan man ska dra iväg imorgon till huvudstaden och innan det blir helg. Det känns som att det går bra nu när man börjar tränar. Förra veckan hade jag gått ned 3 kg på 2 veckor, men ändå hade jag käkat pizza på fredagen för 2 veckor sedan och sen på lördagen så hade jag köpt godis på kopparbergsmarken och druckit en del cola på kvällen. Men ändå så hade jag gått ned 3 kg. Det låter lite konstigt eftersom man tänker att man ska gå upp istället för ned. Men det känns skönt iaf att det blev så konstigt nog.

Ska kolla om jag har gått ned något i veckan på fredag igen. Skulle vara kul att se. Har lite planer att gå ned i vikt till 100 innan det här året är slut. Ska bli spännande om jag kommer att lyckas eller inte.

Nu ska jag packa träningskläderna innan man ska fara till Linde. Men ha det gott alla och ta hand om er allihopa.

Av Kalle Larsson - 6 oktober 2010 11:33

Som rubriken lyder så kommer det inte bli så mkt bloggande förräns på fredag igen, för imorgon drar jag till Stockholm för konsert. Det är Daughtry som jag ska gå med om det är någon som har missat det. Det ska blir rätt skönt att komma iväg lite fast det är bara över dagen. Längtar som en tok tills imorgon så det bara skriker om det.

Nu ska jag gå och lyssna lite på deras skivor så att man kan deras låtar någorlunda. Ha det bra och ta hand om er allihopa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards