kallegoeswritning

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 19:47

   Idag är det så mycket bättre igen på 4:an. Men jag är lite osäker om jag verkligen ska se dagens program av den anledningen att det är Thomas Di Levas tur att vara huvudperson för kvällen. Jag tycker att är så skum på något sätt som får mig bara att rysa när jag ser och tänker på honom. Men det kanske går att se ändå, man vette tusan. Men det visar sig med den fronten.


Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 19:03

Lyssnar på Taylor Swifts nya skiva och fastnade för denna låta med henne (Kanske inte världens bästa ljud vid denna klipp, men har ni spotify så kan ni lyssna där istället om ni hellre vill det). Den är super bra och kan inte sluta att lyssna på den.



Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 16:47

Det här kanske är lite väl sent påtänkt att börja kolla på en serie som har funnits nu i 3 år, true blood. Har alltid tänkt och se något avsnitt då och då på teve när det går. Men jag är ju sån som vill se på det från början. Därför har jag valt då att ta det från nätet för att kolla på det för att se om det verkligen är något att se på. De flesta tycker att de är bra och den serien har ju blivit så stor succé över hela världen. Så varför inte ge den en chans att kolla för skoj skull liksom. Sen är det ju för att det är Alexander Skarsgård som är med för att han är svensk och är väldigt bra skådespelare. Ni som missade i natt (som jag även nämnde vid tidgare inlägg) så vann Alexander Skarsgård för bästa manliga skräckskådespelare i scream awards 2010. Det lockar ju också lite nyfikenhet om han gör så bra insats så att kommer och vinner ett pris i den kategorin. Det ska bli spännande att se i alla fall. Hoppas att det lever upp till mina förväntningar, för den serien har fått mig att få höga förväntningar. Men det visar sig.   

Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 12:16

Just nu kollar jag på våra vänners liv som handlar om att man får följa med 4 killar i 35 års åldern i deras liv. De är rätt så okej för att vara svensk serie. De har gått 2 avsnitt redan och jag kommer att följa hela vägen.

Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 08:46

Sitter här just nu vid datorn och tänker på att jag har vaknat alldeles för tidigt med tanke på sent jag la mig i natt. Vaknade klockan 8 alldeles pigg och jag tänkte att jag skulle sova till minst 10, men så blev det ju inte direkt. Det är lördag idag och när man kolla ut genom fönstret så ser man att det är inge vidare väder ute för att göra något ute direkt. Så vad ska man göra istället tycker ni? Det kan ni ta en funderare på. Jag lyssnar på musik på min spotify och seda kollar jag efter lite ny musik som kan vara på mina listor. Har ni några förslag på bra musik, kan ni ju länka mig det i sånna fall om ni vill.


Ne nu blir det frukost för min del. Ha de gott och ta hand om er.   

Av Kalle Larsson - 30 oktober 2010 01:59

Alldeles nyss så såg jag scream awards 2010. Det var rätt okej faktiskt må jag säga. Jag satt och gissade rätt till de flesta som skulle vinna i natt, det var jätte kul. Precis som man skulle se in i framtiden typ, hehe.

Som bästa fantasy skådespelerska gick till: Kirsten Stewart.


Som bästa skräckskådespelare gick till Alexander skarsgård.

     


Och till bästa fantasyfilm gick till Eclipse.

3 höjdarpristagare iaf, det är ju bra det!


Nu ska jag sova för imorgon är det en annan dag. Ha det gott och ta hand om er allihopa!


Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards