kallegoeswritning

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 9 oktober 2010 23:35

Under kvällen så kollade jag på blåsningen som gick i våras i tv3, men det här var tv3play på deras hemsida som jag kollade på. Då såg jag på när de skulle blåsa Shirley Clamp som jag har alltid tyckt varit rätt så kul att kolla på.

Det handlade om att Shirley Clamp skulle på intervju på en resturang tillsammans med sin bästa kompis Niklas (som var med på att blåsa Shirley). När det var påväg för att göra intervjun så skulle de parkera alldeles bredvid resturangen för att inte ha så långt att gå, men sen när de väl skulle backa så backade de alldeles för långt bakåt så att de körde på den bakomvarande bilen så att hela fronten på bilen gick alldeles sönder. Det som var det lustiga var att innan de kom fram till resturangen så pratade Shirley om att hon hade körit på den här Niklas bil en gång för länge sedan. Så när de hade krockat med den bakomvarande bilen så fick de värsta skrattattacken för det. Men sen blev de så ivriga att leta efter en annan parkeringsplats så fort som möjligt innan någon såg dem medans de inte kunde hålla sig för skratt. Sen parkerade de alldels framför resturangen istället. När de hade gått ut ur bilen så gick de in i resturang med mycket om och men för om de verkligen skulle klara av att fullfölja intervjun utan att skratta ihjäl sig efter allt som hade hänt. De träffade reportern och hälsade på honom och märkte att de inte kunde hålla sig eftersom de var tvungna att hosta till några gånger för att skärpa sig lite. När de väl hade beställt lite lunch och skulle ta och börja med intervjun så kommer reporten att han hade glömt sin inspelningsapparat i bilen. Då han hämtade den så sa han att han det var någon som hade körit på hans bil och att det var någon tjej som hade sett hela olyckan och hade pekat ut att det var Shirley och Niklas bil som hade kört på hans bil. Då blev både Shirley och Niklas alldeles nervösa av sig och visste inte hur de skulle ta vägen. Då försökte Shirley med att det var någon annans bil istället för deras bil osv. Men sen när den här blåsningen som Shirley var med i började lida mot sitt slut, så var det så att reporten låtsades att det blev för mycket med det här med att hans bil hade blivit krockad och då gick han på toa för att på något sätt ta igen sig och försöka bli normal efter allt som hade hänt. Då passade Niklas på att gå till bilen för att flytta den medans reporten var på toa för att det ska se ut som att den som har gjort så mot reportens bil skulle ha åkte iväg. Medans han gjorde de (fast det Niklas inte skulle göra det, för att han skulle byta plats med Renee Nyberg som är programledare för blåsningen), så täckte Shirley reporten för att han inte skulle se något. Efter en kort stunder så kom reporten ut från toa och ser då att bilen ska bärgas bort av bärgningsbilen. Så reporten blir alldeles till sig och går ut och ber Shirley vara vittne till de hela och säger att de inte ska ta bort bilen för att för att den hade körit på hans bil osv. Men det är där det hela slutar med att Renee kommer ut från bilen och säger till Shirley att hon blev med i blåsningen. Då fick man se en Shirley som tyckte att det var så pinsamt att vara med om en sådan grej eftersom hon alltid har tänkt att hon inte ska gå på en sådan grej. Men hon tyckte ändå att det var lite roligt trots allt.

Det kanske inte lät så roligt det jag beskrev, men det är roligare än vad jag har berättat om det. Så jag tycker att ni kan gå in på tv3play.se och kolla in blåsningens program, för det finns några riktiga guldklimpar att kolla på som till exempel det här som hände Shirley. Det var en av säsongens bästa klipp tyckte jag. Hoppas att ni hittar något som ni tycker om, om ni nu kommer att kika in på hemsidan.


Ha det bra alla och ta hand om er så höres vi snart igen när ni minst anar det.

Av Kalle Larsson - 9 oktober 2010 10:33

Igår när jag var i affärn med mor så hade hon köpt tidiningen och fredagens kändisbilaga med. När jag väl kollar in i den bilagan så ser jag att paradise hotel kommer att komma på teve igen. Jag som inte har sett paradise hotel tidigare av någon konstig anlednig, vilket jag kanske borde göra på nått sett eftersom jag är en sån som brukar kunna se sånt där, så tror jag kommer att göra det. Jag såg ju alla big brother säsonger och annat sådant dokusåper förut.

Men när jag kollade i bilagan så tyckte jag hur låg ålder det var på deltagarna, nästan alla var typ bara 19-20. Det var bara en som bara var 24. Jag säger inte att det är nå fel att 19 och 20-åringar är med i ett sånt program, men när jag har sett på andra dokusåper så är man ju minst 25 eller nått. Men det var ju iaf ett tag sedan man såg sånt. Tiden förändras och allt yngre söker sig till sånt. Snart blir det väl så att det bara är 18-åringar som är med. Det skulle inte förvåna mig ett dugg. Det är väl så som ligger i människans natur att förändras.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards