kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 23 oktober 2010 21:35

Har just sett "så mycket bättre" och jag kan säga att det är så bra. De var verkligen en bra start på säsongen. Nästa gång är det Thomas De Levas tur att vara huvudperson för en dag. Jag tror att det kommer att bli mindre bra än vad det var idag, för jag har det väldigt svårt för De Leva. Det är sättet han har som är så skumt. Som idag när det skulle skjuta när man kastar upp något i luften, så säger han att han inte gillar vapen. Då tänkte jag liksom "Men herregud, de ska ju inte direkt döda någon". Men förstår honom lite, de ska inte behövas finnas vapen, men till ett sånt syfte är det väl okej. Men vi får väl se hur hans dag blir nästa vecka.

Just nu så kollar jag på Robin talkshow (glömde nämna han vid ett annat inlägg jag har gjort). Han kan vara rolig att kolla på. Just nu gästar Lill-babs honom och snart tyckte jag han nämna att Lotta Engberg komma på besök hos honom.

Ska se vidare nu, ha det gott och ta hand om er alla.

Av Kalle Larsson - 23 oktober 2010 20:30

Kollar just nu på så mycket bättre som är tv4:s nya satsning på lördagskvällarna som handlar om ett gäng artister som bor i ett slott under en vecka och för varje dag så är det en artists dag som är huvudperson för en dag. Då ska de tolka huvudpersonens låtar under en middag typ. Det är verkligen kul och se hur deras version blir. Just idag är det Lasse Berghagen som är huvudperson under en dag. Ska bli intressant att se hur det kommer att bli resten utav programmet. Om ni kollar på det, vad tycker ni? Är det en bra satsning som tv4 har gjort eller är det en dålig idé? Tyck till!

Av Kalle Larsson - 23 oktober 2010 18:58

Var nyss ner till ica med mamma efter att ha firat min lilla kusinbarn som blev 1 år idag. Då köpte jag en tidning som heter "det hände mig" som handlar paranormala berättelser som folk har upplevt. Så nu har jag något att läsa ikväll och möjligtvis när jag går och lägger mig. Kommer nog säkerligen läsa om de om och om igen för att de är så bra.

Nu ska jag nog surfa lite granna på datorn och lyssna lite på nice musik. Men ha det gott och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 23 oktober 2010 12:22

Idag så ska man till kusinbarnet som fyller 1 år. Grattis till henne!


Vaknade idag alldeles för sent. Jag märkte att klockan var 11:47 när jag gick upp. Men det var bara för att i natt så vaknade vid 3 tiden och inte kunde sova förrän vid 7 ungefär. Fattar inte varför jag inte kunde sova i natt, för jag var galet trött när jag gick och la mig så att jag trodde att jag skulle sova som en stock resten utav natten tills jag vaknade. Men icke sa nicke och så blev det inte. Ska väl ta och äta något nu och sen så ska jag nog läsa hela dagen fram till vi ska bege oss till födelsedagsfirandet. Ha det bra allesammans och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards