kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 21 oktober 2010 16:32

Idag har syrran varit på besök och snackat lite. Sen ungefär när hon drog hemåt så gick jag och Sami ned till ica för att jag skulle kolla efter en tidning om den fanns där. Men den var ju alldeles för dyr, nästan 100 kr! Men det är ju verkligen en intressant tidning för den heter "Det här hände mig" och det är olika berättelser om folk som har upplevt övernaturliga saker. Det skulle vara sjukt intressant att läsa om det. Jag själv tycker att sånt där är så himla kul att läsa och veta om sådana saker.

Sen när vi väl kom hem, så åkte vi in till stan för att äta på wokhouse. Det var sjukt länge sedan man åt där alltså. Det var som att det smälte i mun på mig, hehe. 

Så nu ska jag väl ta och sätta igång och läsa i "boktjuven". Ha det bra och ta hand om er allihopa så höres vi när ni minst anar det.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards