kallegoeswritning

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 26 oktober 2010 17:27

Är titeln på den låt som jag har på hjärnan just nu med Oskar Linnros. Den är så förbannat bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vad tycker ni om den? Är den som örongodis för er som den är för mig?


Ikväll blir den rätt så lugn. Ska nu se klart på "Det okända", som jag inte gjorde tidigare eftersom jag skulle följa med pappa till min låsas morfar och hålla på med hans bil som krånglar. Men nu så ska jag iaf kolla klart på hela! För den här veckan verkar det iaf vara rätt så intressant.
Ha det bra alla och ta hand om er!

Av Kalle Larsson - 26 oktober 2010 13:12

Det går verkligen bra för mig just nu. Var inne både igår och idag och simmade. hittills har jag nu simmat 5 km om man räknar ihop gårdagens simning och idag. Tycker jag är bra gjort.

Nu har man ätit. Det blev fiskpinnar och potatis. Gott som bara den. Det var ett tag sedan man åt det.

Snart ska man ned till min låsas morfar för att pappa skulle hjälpa honom med bilen. Pappa tyckte att jag skulle gott och väl kunde följa med. Om det var så att han ville ha hjälp på något sätt, så förstår jag inte varför. Jag som är helt inkompetent när det gäller bilar asså. Så vi får väl se vad det gäller.

Sen ikväll blir det att ta det lugnt. Får se vad jag annars kommer att göra. Det visar sig.

Ska surfa runt på internet och se vad det finns att kolla på. Ha det gott och ta hand om er allihopa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards