kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2010 21:09

Kollar på skavlan just nu. Snacka om att han är så himla bra. Fattar inte att det finns fler talkshows som han på tv alltså. Tycker det är väldigt brist på talkshows i svensk tv. I USA finns det ju Oprah, Ellen, Rechael Ray och Martha Stewart bland annat. Men här i Sverige då? Endast Malou Von Sivert på förmiddagarna på vardagarna. Men i Norden i sin helhet så kommer Skavlan in i bilden. Jag som tycker att talkshows kan vara rätt kul att kolla på ibland när man inte har någonting för sig om dagarna förstår inte att det inte finns mer i Sverige. Varför inte då då kan man ställa sig. Sverige som brukar vara som sin storebror på andra sidan atlanten att det öser på med tv-produktioner. Man kanske borde göra en egen talkshow för att det ska hända något? hehe. Nerrå, men det skulle i alla fall vara kul.

Ska ta och kolla vidare på Skavlan och höra vad gästerna har att säga.

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2010 10:53

Äntligen fredag och snart helg. Skönt kan man säga. Just nu håller jag på med Spotify och kollar efter lugna låtar. Det börjar arta sig iaf. Funderar på om man ska ta och åka in till stan och gå till biblioteket en sväng. Skulle vilja gå och kolla efter filosofi och psykologi böcker eftersom jag tycker det är så sjukt intressant. Tänkte lugna mig och läsa skönlitteratur för ett tag nu. Får ta igen det över sommaren istället.

Sen vet jag inte vad som händer idag. Det blir väl en lugn fredag kväll med en del tv tittande. Det blir nog Doobidoo och Skavlan tror jag.

Nu ska jag fortsätta mitt letande efter musik. Men vi höres och ta hand om er allihopa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards