kallegoeswritning

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Kalle Larsson - 25 oktober 2010 13:04

Det gick bra när jag var inne och tränade idag och simmade. Speciellt simningen tyckte jag. För jag körde 100 vändor som blir 2,5km och det var j*vligt bra gjort får jag lov att säga. Ska in igen imorgon bitti igen samma tid, men då blir det endast att simma och då är jag taggag till tusen att jag ska köra minst lika många vändor imorgon som jag gjorde idag.

Just nu slappar jag lite framför och lyssnar på Lady Gaga. Just nu så lyssnar jag på en jul låt med henne som är jätte bra med henne. Att lyssna på jul låtar nu kanske är liiite väl tidigt, men vad tusan gör det? Man ska börja i tid, hehe. Jag kunde lyssna på jul låtar mitt i steka heta sommaren i somras.

Snart så ska jag nog kolla lite på teve vad det finns och se där så här mitt på dagen. Får se vad det bjuds på.

Av Kalle Larsson - 25 oktober 2010 06:34

Idag så är man verkligen uppe med tuppen. Funderar på att dra in till stan för att styrketräna och sedan simma. Det var länge sedan jag provade att göra det på morgonen. Tror jag gick i tvåan på gymnasiet när jag gjorde det senast? Kom inte ihåg riktigt, men det var ett tag sedan. Får se hur många personer det är där idag. Skulle vara skönt om man vore själv där så att man kan ha alla maskiner för sig själv, hehe.  Nu ska jag käka frulle och sen dra iväg. Ha det bra och ta hand om er alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards