kallegoeswritning

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Kalle Larsson - 2 juli 2011 19:41

Nu är man proppmätt av all grillmat som man har proppat i sig. Det blev fläskfile och hamburgare. Det blev inte så mycket, men alltid något.

Ska nu gå ut och gå med grannens hund nu hade jag tänkt mig nu på kvällskvisten.


Hoppas att alla får en toppen bra kväll.

Av Kalle Larsson - 2 juli 2011 19:37

Då har prins Albert av Monako fått sin prinsessa. Stort grattis till dem.


 

Av Kalle Larsson - 2 juli 2011 11:45

Igår kväll så blev det lite svalare väder efter att hela dagen var tryckande värme. Inte konstigt att man hade ont i huvudet under dagen. Inte för att jag har emot värmen, tycker väldigt mycket om värme. Men ibland så blir värmen alldeles för mycket som vi i Norden inte klarar av. Vore ju annat om man bodde i Spanien eller Italien där de är vanare med värmen.

Nåja, idag kommer syrran och ska sova över här hos oss ikväll. För hennes kille ska till Stockholm i helgen, så då blir hon ensam hemma. Så jag och mor ska hämta henne vid 15 då hon slutar och då ska vi kanske handla vad vi ska äta till kvällen och så.

Så nu funderar jag på att städa lite och fixa. Pappa bad mig göra det redan igår, men jag orkade bara inte. Det får bli idag istället.

Men ni får ha det så bra allihopa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards