kallegoeswritning

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Kalle Larsson - 11 juli 2011 22:22

Borde ta och gå och lägga sig nu om jag nu ska orka upp imorgon. Ska upp vid 6 tiden. Åker 7:20 buss till stan för att byta i Lindesberg till Örebro och sen ta åter en buss till Adolfsberg. Får se hur det går imorgon. Hoppas på att det kommer att gå bra.


God natt med er och ta hand om er så höres vi mer imorgon.

Av Kalle Larsson - 11 juli 2011 18:54

Medan man väntar på att allsången ska börja, så kollar man när grannen håller på att baka. Det är någon äppelkaka av något slag. Har inte greppat taget om vad det kan vara för specifikt. Men det ser gått ut.


 

Av Kalle Larsson - 11 juli 2011 16:56

Då har man införskaffat ett sådant kort. Så nu kan man äntligen slappna av på något sätt. Imorgon så kan man bara sätta sig på bussen och åka iväg.

Sen så var jag på arbetsförmedlingen idag och lämnat in ett kvitto som de ska stå för. Men gud vilken kö det va och vilken tid det tog. Nu har de ju gjort så att det är bara en som står och tar emot kunderna istället för 2 stycken. Hur kan de göra så? Vad gör de lättare om man har bara en som tar emot en istället för 2 så att det kan underlätta mer liksom.

Men det är ju som det är.


Så vad händer för er ikväll?

Av Kalle Larsson - 11 juli 2011 11:53

Idag är det den sista dagen då jag har någon frihet om dagarna. Imorgon så börjar jag på miljövårdscentrum som arbetsförmedlingen har erbjudit mig att börja på. Så det ska bli spännande. Så idag måste jag köpa pendlar kort så att man kommer både dit och hem igen. Sen måste jag kolla lite på busstider, men det har jag redan gjort dock, men att jag är riktigt säker på att det var just den tiden jag skulle åka.

Annars så blir det inte så mycket att göra idag. Ta det lugnt och sådära.


Vad har ni för er idag då?

Av Kalle Larsson - 11 juli 2011 00:22

Haha, hur kan man förväxla efternamnet Karlefors med falukorv? Dessutom att säga fel 2 gångar med långa tid emellan?


Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards