kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Kalle Larsson - 5 juli 2011 17:28

Här hemma låter det som att det är värsta byggstället just nu, fast det bara är ute vid den nya altanen. Pappa är duktig ute och håller på med det nya taget. Så man får tåla nu och några dagar framöver att det kommer bli värsta oljuden. Det kommer ändå bli väldigt bra i slutändan. Det brukar bli så.

Ska ta och försöka läsa lite nu under all oljud, det brukar funka när boken är spännande, då brukar man inte bry sig så mycket än bara boken.


      


Av Kalle Larsson - 5 juli 2011 15:25

Jag fick mina böcker idag. Eller ja, iaf 2 5:e delar utav dom. Fast jag beställde först dem här två, sen direkt efter så kom jag på att jag skulle beställa lite fler. Så de kanske kommer imorgon, vi får hoppas på det. Trodde att jag skulle få åka ned till ica för att hämta de, det stod så när man beställde att de skulle hamna vid ica vid deras postdel. Men så var inte fallet då.

Nu ska jag iaf äta. Gjorde i ordning korvstroganoff med ris. Gött som bara den.


     

Av Kalle Larsson - 5 juli 2011 11:39

Här hemma är det fullt ös inne i vardagsrummet. Där spelas John Fogerty i fullt ös. Det är något vid tv 4 plus som visar någon konsert med John Fogerty. Så vem kan då vara där och spela högt om inte pappa? Han är rätt bra, John Fogerty. Han har en hel del bra låtar faktiskt. Gillar bäst Rock´n´Roll girls.

Idag ser det lika gråtaskigt väder ut som det gjorde igår. Men tänkte att man skulle ta och läsa lite kanske. Det vore kul. Har varit så trött om kvällarna på sistone så jag har knappt orkar läsa, så det blir bara några sidor typ.

Annars så vet jag inte vad som händer idag. Eller jo, jag hoppas att mina böcker från adlibris kommer idag. Beställde de i torsdag, sen i fredags så fick jag ett sms om att ett brev hade skickats till posten vid ica i Hyttan, för det är där jag ska hämta böckerna. Så jag hoppas att det är idag eller så blir det imorgon. För att det skulle ta 1-2 dagar innan de skulle komma till en. Så vi får väl se när sms:et kommer så att jag får hämta det.

Nåja, hoppas att alla får en toppen bra dag idag då. Ta hand om er och varandra.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards