kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Kalle Larsson - 22 juli 2011 21:42

Efter miljövårdscentrum så åkte jag in till stan (Örebro då) och köpte ett par nya skor efter att mina andra blev trasiga igår. Köpte på din sko. Eftersom dressmann låg alldeles bredvid och att man hade tid kvar innan bussen till Lindesberg så gick man dit och köpte ta 3 och betala för 2 plagg. Blev 2 shorts och en t-shirt. Ganska skönt ha lite nytt faktiskt.

Sedan så åkte jag till Lindesberg för att träna. Det gick väldigt bra och gick igenom alla stationer jätte fort. Efter så blev det lite simning, bestämde mig inte för att köra många längder, men det blev några varv iaf. Men när jag kom hem igen, så kände jag att huvudvärken kröp sig fram med jämna mellanrum. Kanske för att man dricker för dåligt med vatten nu när man börjar träna igen? Kan det vara en möjlighet? Tror det eftersom när man tränar så kräver kroppen mer vätska än vanligt, annars så torkar kroppen ut eller så.

Ska iaf nu kolla på kommisarie Morse som går på teven just nu.


Ni får ha en toppen bra kväll allesammans,

Av Kalle Larsson - 22 juli 2011 19:19

Nu är det fullt med nyheter om explosioner i Oslo. Varje nyhetskanal är fulla med nyheter. Vad är det som håller på med världen alltså? Varför hålla på så här? Vad är det för fel att vara snälla och goda människor?

Av Kalle Larsson - 22 juli 2011 06:51

Sitter och väntar för att gå till bussen. Medan jag gör det så hör jag hur åskan håller på att dundra som bara den där ute och jag ska gå ut till den snart. Usch usch. Tur att jag går så att hinner med bussen alldeles precis.


Ska nog fixa i ordning innan jag ska ge mig iväg.


Vad ska ni hitta på idag då?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards