kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Kalle Larsson - 21 juli 2011 20:00

När man själv känner sig lite seg om dagarna, så går ju tiden ändå fortare än vad man kan uppfatta den. Helt sjukt? Känns som det är tisdag. Men så är inte fallet.

Idag så märkte jag att på mina nya skor att ena skon var helt trasig underifrån. Jag hörde att det var något som skrapa från ena skon när man gick på asfalten, så jag började fundera på vad det egentligen var. Så kollade jag på det och såg sedan att det var ett stort hål som hade bildads. Min första tanke blev "Åh nej!". Men jag ska vara v'äldigt glad ändå att det inte var regn idag som det har lovats att det skulle bli idag, annars så hade blivit lite problem om ni förstår vad jag menar.

Så imorgon så måste jag köpa nya skor, suck. Vad annars ska jag göra?


Nu ska jag försöka hitta på något. Ni får ha en toppen bra kväll.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards