kallegoeswritning

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Kalle Larsson - 28 juli 2011 21:27

Imorgon så är det fredag igen och det känns skönt med lite ledigt. Imorgon fredag så kommer man bli bjuden på tårta för att det är en som slutar där och då ska hon bjuda på tårta. Det ska bli trevligt faktiskt.

Sitter hemma hos grannen nu för att ha sett på Ernst, tror att jag ska gå hemåt snart. Känner mig ganska så trött, så vi får se om det blir the killing för mig senare. Men man ska aldrig säga aldrig.


Har ni haft en bra kväll allihopa?

Av Kalle Larsson - 28 juli 2011 14:54

Det blir ingen träning för mig idag. Det är för att jag vaknade lite sent imorse, så jag hann inte att packa i träningskläderna i väskan. Men sånt händer. Tänkte stanna i Lindesberg en sväng. Kanske ska ta en mjukglass vid 37:an. Det var bra länge sedan man åt det. Ikväll är det Ernst och the killing som man får kolla på. Kommer ni att kolla på det?

Av Kalle Larsson - 28 juli 2011 07:36

Ursäkta att jag inte skrev något igår. Jag var för trött och kände inte för någonting att göra. Igår så var jag hos grannen en stund, annars så hände det inte så mycket mer än så. Nu sitter man och väntar på bussen som vanligt. Den kommer när som helst. Vad ska ni göra idag då?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards