kallegoeswritning

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Kalle Larsson - 19 juli 2011 22:31

Idag har det flyttit på som bara den. Vaknade imorse för att på direkten äta frukost. Sen gå till bussen där jag kommer alldeles lagom då bussen kommer. När jag kom till Lindesberg så träffade jag på några bekanta som jag pratade med som skulle till Göteborg idag, tiden gick fortare då när man har någon att prata med. Då kändes det som att det tog bara någon minut så var bussen vid stationen. När man satt på bussen till Örebro så blev man så trött så att det så jag somnade på bussen dit. Vid Örebro så gick jag runt en sväng som jag inte gjorde förut, gick in på pressbyrån och såg att bussen till Adolfsberg kom. Eftersom busshållsplatsen inte låg så lång bort så var det ingen brådska. För den bussen som jag brukar åka dit med brukar det alltid vara förarbyte, så ingen panik där om man tror att man ska missa bussen. Under tiden då jag har varit på miljövårdscentrum så har det bara flyttit på som om det vore ingenting. När jag slutade så åkte jag direkt till Lindesberg för att träna. Gjorde det i 2 timmar. Blandade både kondition och styrka. Sen brukar jag ofta simma direkt efter för avkoppling. Då kunde jag åka hem med gott samvete. Jag blev vrålhungrig när jag kom hem, så jag åt lite och sedan var det bara att gå över till Nyvalls och öva stämbanden innan allsången.

Så nu är man hemma och ska snart sova. För imorgon blir det bio med Pontus. Han hade vunnit biobiljetter till poppets pingviner eller vad den heter med Jim Carry i huvudrollen. Ska bli kul och se vad det är för något.


Hoppas att alla haft en toppen bra kväll så höres vi mer imorgon efter bion.

Av Kalle Larsson - 19 juli 2011 20:03

Är hos grannen nu och kollar på allsång på skansen. Berättar mer om dagen senare.


 

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards