kallegoeswritning

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Kalle Larsson - 14 juli 2011 20:17

Ernst med sina citat. Citatgubben har ännu en torsdag gett svenska folket nya citat.


Denna torsdag:


Den är liksom äckelgod. Den är inte äcklig eller god. Bara stark till doften. Som kattpiss, fast godare.

Av Kalle Larsson - 14 juli 2011 17:12

Får väl säga grattis VIctoria på hennes födelsedag. Kanske ska kolla på teve när de sänder från Öland ikväll. Det börjar 21 på svt om det är någon som undrar.



 

Av Kalle Larsson - 14 juli 2011 16:16

När jag skulle gå hem från miljövårdscentrum idag så stoppade handledaren som jag hade mig och sade att jag slutade klockan 16, istället för 14. Då tänkte jag för mig själv: Vad har jag missat nu? TIll mig så hade de bestämt att jag skulle sluta 14 om dagarna, så det var ju klart att man föjlde det när man blev tillsagd den tiden. Så imorgon måste jag säga till hon som jag bestämde den tiden som jag uppfattade att jag skulle vara där om hur det egentligen ligger till. För enligt min handledare så ska jag vara där mellan 8-16, vilket blir en lång dag. Då måste jag gå upp vid 4 på morgon och sen kommer jag hem vid 19 tiden.

Aja, men hoppas på klarheter imorgon då.


Så vad händer för er då?

Av Kalle Larsson - 14 juli 2011 06:40

Idag var det lite motigt att gå upp, kände inte för att gå upp alls. Men så är det vissa dagar, man vill helst sova några timmar för det mesta.

Idag så är det bara på´t igen. Ska bli kul iaf. Fick igår lite kontakt med några som man kunde prata med. Det är ju tur det.


Hoppas alla får en toppen bra dag idag, ha det bäst.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards