kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Kalle Larsson - 3 juli 2011 20:00

Är hos grannen och kollar lite på the big 4 på ullevi. Så det rockas på här på villavägen. Snart är det slayer som ska spela. Sen lite senare ska Metallica spela.


Är det någon annan som kollar på det?


 

Av Kalle Larsson - 3 juli 2011 14:47

Min granne sms:ade mig för en stund sedan att jag kan gå över till dem för att hämta pengar. Det är pengar som jag hade sålt från grannens bord från ett loppis vid grannbyn, Fanthyttan. Det blev 120 kronor av de jag sålde. Så det blev ju jätte bra. Trodde att jag skulle få 20 kronor eller nå, men så var inte fallet. Nu ska jag kolla på lite flera grejer som jag kan sälja där. Det blir nog mest filmer och böcker. Vet inte annars vad jag har i mitt rum som jag skulle kuna sälja.

Ha det gott alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 3 juli 2011 12:44

Kan säga det på direkten att man är seg som gummi idag. Var med familjen över till grannen igår som ni kunde läsa i natt om. Så idag kommer det inte hända så mycket. Det är dessutom rätt så kass väder, molnigt som bara den. Så man är ju inte så sugen med att gå ut direkt.

Får se om man ska kolla på någon film. Har Limitless och piranha. Får se om man ska kolla på de senare under dagen.


Vad ska ni hitta på idag då?

Av Kalle Larsson - 3 juli 2011 00:55

Under kvällen/natten så var man på fest hos grannen efter att man var med hunden och gått. Det var trevligt faktiskt. Kul att man som grannar kan umgås och ha kul. Det tycker jag är väldigt viktigt som grannar att kunna umgås.


Hoppas att ni har haft en bra kväll, för det har jag haft iaf!


      



  

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards