kallegoeswritning

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Kalle Larsson - 9 juli 2011 16:33

Snart blir det grillning hemma. Men för tillf'llet sitter jag hos familjen Nyvall. Rebecca kollar in the last song som hon inte har sett, vilket jag kan se flera gånger om för den är så himla bra. Visst är den ni som har sett den?

Nåja, vet inte vad jag ska skriva. Känns som att jag är i en skrivkramp period. Men jag får väl härda ut medan jag kan. Det är ingenting att göra något åt.



Katten min ligger så skönt ute vid gräset, så skönt så att han inte går ett steg bort. 


      Hunden Sigge är en favorit. Lilla busfröt.

Av Kalle Larsson - 9 juli 2011 11:49

Drar till farmor en sväng och sen ska vi handla till ikväll. För då blir det grillat.


Ha det så gott så länge.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards