kallegoeswritning

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Kalle Larsson - 15 juli 2011 23:26

Känner bara hur tröttheten kommer över mig. Borde gå och lägga mig nu om jag ska orka upp imorgon och hålla igång hela dagen. Hoppas att det blir en trevlig dag, vilket jag tror att det kommer bli. Det tvivlar jag aldrig på.


Hoppas att alla får en toppen bra kväll.

Av Kalle Larsson - 15 juli 2011 16:44

Då är man hemma igen och tagit helg. Skönt. Ska ta det lugnt idag. Imorgon ska vi ut och fara för pappa fyller år då. Då ska vi åka till Engelbrekts värdshus och äta lite middag. Det ska bli kul, för det är ett trevligt ställe därborta.

Orkar inte skriva så mycket mer. Får se om jag skriver något mer ikväll, känns inte så troligt. Men man vet aldrig.


Ha en bra fredagskväll allihopa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards